یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

تبر !!!


من از نگاه کلاغی که رفت فهمیدم که سرنوشت درختان باغمان تبر است...



ب.ن : این آهنگ رو از روزی که تو نت پخش شده یه بند دارم گوش میدم, خواستم پیشنهادش کنم به شما, راستش نه حسش هست و نه حوصلش که واستون آپلودش کنم, هرکس که میخواد گوش کنه سرچ کنه :


" آهنگ چه سلامی از مانی رهنما"



دلم می خواهد بخوابم!


دلم می خواهد بخوابم


مثل ماهی حوضمان...


که چند روزیست روی آب خوابیده است



کاش...


چقدر دلم می خواهد نامه بنویسم...


تمبر و پاکت هم هست و یک عالمه حرف...


کاش کسی جایی منتظرم بود...




ببخشید !


مرا که هیچ مقصدی به نامم ..


و هیچ چشمی در انتظارم نیست را !.. ببخشید !


که با بودنم ترافیک کرده ام!!



گناهانم را دوست دارم!


گناهانم را دوست دارم!


بیشتر از تمام کارهای خوبی که کرده ام می دانی چرا ؟


آن ها واقعی ترین انتخاب های منند...