یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

دست سرنوشت


دست سرنوشت را باید قطع کرد..!!!


" او " دزد آرزوهای من است…




طناب دار


هرچیزی که جلوی سقوطم را بگیرد زیباست حتی طناب دار....



تنهایی



تنهایی آدم را عوض میکند …


از تو چیزی میسازد که هیچوقت نبوده ای





کودک درون


در من کودکی هست ایستاده بر بامِ خانه


با دست‌هایِ باز با میل وحشیانه به پرواز


در من کودکی هست نشسته بر لب حوضی‌ قدیمی‌


زیرِ پلک‌هایش موجی از ماهی‌ و دریا و ساحلی حقیقی‌


در من یک کودک جسور از تهِ تاریکی‌ خیز بر می‌دارد


در آغوش می‌گیرد کسی‌ را که از تنهایی ترس دارد


کسی‌ را که اندوهِ چشم‌هایش را هیچ کس دیگر ندارد


کودکی که هر شب وقتِ خواب می‌پرسد


گنبدِ به این کبودی


چرا من بودم و تو نبودی ؟




شب آرزوهااا


و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنمان را مپسند . . .