یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

پشه !


دیشب یه پشه نیشم زد
پاشدم دنبالش کردم
بالاخره گوشه اطاق خفتش کردم!
اومدم بکشمش!


یهوگفت: بابا !!


راست میگفت:من باباش بودم!
آخه خون من تو رگاش بود!
تا صبح تو بغل هم گریه کردیم!


پی نوشت : اصلا به کجای این دنیا بر میخوره که ما یکم بخندیم هان؟


بن بست


هیچ گاه به کوچه بن بست ناسزا نگو ..


رنج بن بست بودن برای کوچه کافی است



خواستم خودمو گول بزنم!


خواستم خودمو گول بزنم


همه خاطراتمو انداختم یه گوشه گفتم فراموش

یه چیزی ته دلم خندید گفت : یادمه…


ذره ای خاطره


کسی دراین سوز و سرما دست هایت را نمیگیرد


در جیب بگذارشان...


شاید ذره ای خاطره ته جیبت مانده باشد...


که هنوز هم گرم است!


تنهایی...


انسانها تنهائیت را پر نمیکنند …


فقط خلوتت را میشکنند

هر چه انسانهای اطرافت بیشتر باشند ،

خلوتت آشفته تر

و تنهائیت تنهاتر میشود …