یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

نوروزت مبارک ...




به تقویم ها اعتباری نیست ...


اگر خودت متحول شدی نوروزت مبارک ...



تحویل سال...


تحویل نمیگیرم!!


سالی را...


که بدون حضور تو تحویل شود...



بی او...


بی او ،هر سال؛تنها سال‌های تازه کهنه‌تر می‌شود و غمی کهنه‌ تازه‌تر!



عید..!


میان این شلوغی های  عید


بین این همه فکرِ خرید و سفر و فراغت


وقت خوبیست برای فکر کردن به تو


کسی حواسش به من نیست . . .



اگر تو عاشق من نباشی ..


لمسِ تن تو


شهوت است و گناه


حتی اگر خدا عقدمان را ببندد....


داغیِ لبت ، جهنم من ا...ست


حتی اگر فرشتگان سرود نیکبختی بخوانند...


هم آغوشی با تو ، هم خوابگیِ چرک آلودیست


حتی اگر خانه ی خدا خوابگاهمان باشد.....


فرزندمان، حرام نطفه ترین کودک زمین است


حتی اگر تو مریم باشی و من روح القدس


خاتون من!


حتی اگر هزار سال عاشق تو باشم،


یک بوسه


ـ یک نگاه حتی ـ حرامم باد !


اگر تو عاشق من نباشی ..



احــــمد شـــامــلو