یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

لبخند


تنها کسی که لبخند منو میخواست عکاس بود


که اونم پولش رو گرفت رفت…



سرنوشت


گاهی شاپــرکی را از تار عنکبوت می گیری ،

خیلی آرام، تا رهایش کنی.

شاپرک میان دستانت له می شود . . .

نیت ِ تو کجا و سرنوشت او کجا . . .



نگرانتم


بعد تو با کسی قدم نمیزنم،


از کوچه ها بپرس...


سیگارای من ترکم نمیکنن!


باور نمیکنی،


از پاکتا بپرس...



یه تیکه از متن ترانه نگرانتم از فرزاد فرزین



من مرده ام


انگار 10سال پیر شده ام...
چشمانم سوی دیروزها را ندارند
چارستون بدنم انگااار مرا از خود میرنجانند
دلم دیگر تحمل عادت ها را ندارد
قلبم از مهربانی ها بیزار شده
و احساساتم را در گوشه ای از این خانه دفن کرده ام
مغزم دیگر کار نمیکند
این روزها سکوت را بیشتر تجربه میکنم
.....من مرده ام.....یک مرده متحرک.....

نسلِ ما


می‌‌شود یک شب خوابید


و صبح با خبر شد


غمها را از یک کنار به دور ریخته اند ؟


که اگر اشکی هست


یا از عمقِ شادمانیِ دلی‌ بی‌ درد است


یا از پس به هم رسیدن‌های دور


یا گریه کودکی که دستِ بی‌ حواسش


بادبادکی را بر باد می‌‌دهد


کاش می‌‌شد


یک صبح


کسی‌ زنگِ خانه هامان را بزند بگوید:


با دستِ پر آمده ایم


با لبخند


با قلب‌هایی‌ آکنده از عشق‌های واقعی‌


از آنسوی دوست داشتن ها


آمده‌ایم بمانیم و هرگز نرویم



هیچکس نمی داند


چقدر جایِ شادمانی‌های بی‌ سبب در دل نسلِ ما خالیست....