یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

خدا می داند تنهاااااا



من که نمی دانم...


خدا می داند تنها، که شاید تو هم جایی همین حوالی


داری برایِ دلتنگی هایت دنبالِ من می گردی...

که شاید کلافه ای از تنهایی


یا حتی شاید میزِ شامِ امشب را دو نفره چیده ای


به امیدِ اینکه در باز شود من از راه بیایم...

اگر چنین است کاش تو هم امشب در گوشِ خدا بگویی


خدا جان !


شام یخ کرد که هیچ


دستانم بی حِس شد


از سرمایِ نبودنش

راه را زودتر نشانش بده ...



ب ن :


دیگر آن انسان خندان روی قبلا نیستم

فکر می کردم عزیزم، دیدم اصلا نیستم

خسته ام از روزها، آغوش وا کن ای خدا
باید امضا کرد جایی را؟ بیا... من نیستم....


نظرات 10 + ارسال نظر
فروغ 1393/12/23 ساعت 12:30 ق.ظ http://www.kafeayene.blogfa.com

ﺳﺎﻗﯿﺎ ﺗﻪ ﺍﺳﺘﮑﺎنهاﯾﺖ ﻧﻤﯿﮕﯿﺮﺩ ﻣَﺮﺍ
ﻟﻄﻒ ﮐﻦ ، ﺍﺯﺩﻭﺭ ﺑﻌﺪﯼ ﭘﯿﮏ ﻟﯿﻮﺍﻧﯽ ﺑﺮﯾﺰ

ﻧﻪ ﺷﺮﺍﺏ ﺭﻭﺱ می خوﺍﻫﻢ، ﻧﻪ ﺟﻨﺲ ﺍﺭﻣﻨﯽ
ﺍﺯ ﻫﻤﯿﻦ ﺳﮓ ﻣﺰه هاﯼ ﺗﻠﺦ ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﺑﺮﯾﺰ!

ﺍﺯ ﺷﺮﺍﺏ ﺗﻠﺦ ﻣﺮﺩﺍﻓﮑﻦ ﮐﻪ ﺣﺎﻓﻆ ﮔﻔﺘﻪ ﺑﻮﺩ
ﯾﺎ ﺍﺯ ﺁﻧﻬﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺗﻨﻬﺎ ﺧﻮﺩ "ﺗﻮ" ﻣﯽ ﺩﺍﻧﯽ ﺑﺮﯾﺰ

ﺣﻨﺠﺮ ﺩﺍﻭﻭﺩﯼ ﺍﺕ ﺭﺍ ﺗﺎﺏ ﺧﻮﺍﻧﺪﻥ ﮔﺮ ﻧﻤﺎﻧﺪ
ﻻﺍﻗﻞ ﻣﯽ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺁﯾﯿﻦ ﺳﻠﯿﻤﺎﻧﯽ ﺑﺮﯾﺰ

ﺁﻧﭽﻨﺎﻥ ﻣﺴﺖ ﻭﺧﺮﺍﺑﻢ ﮐﻦ ، ﮐﻪ ﮔﺮﺧﯿﺎﻡ ﺩﯾﺪ
او نشیند با من ﺍﻣﺸﺐ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻬﻤﺎﻧﯽ، ﺑﺮﯾﺰ

ﺷﯿﺦ ﺻﻨﻌﺎﻥ ﺧﺮﻗﻪ رهنِ ﺧﺎنه ی ﺧﻤّﺎﺭ ﺩﺍﺷﺖ
من ﻧﺪﺍﺭﻡ ﺧﺮﻗﻪ ﺍﯼ ، ﺍﻣﺎ ﺗﻮﺳﻠﻄﺎﻧﯽ ﺑﺮﯾز

ﺳﺎﻣﺮﯼ ﺑﺎﺵ، ﺍﻣﺸﺐ ﺍﺯﺩﯾﻮﺍﻥ ﺳﻌﺪﯼ ﺑُﺖ ﺑﺴﺎﺯ
ﺑﯽ ﺧﺒﺮ ﺍﺯﻃﻮﺭ ﻭ ﺍﺯﻣﻮﺳﺎﯼ ﻋﻤﺮﺍﻧﯽ ﺑﺮﯾﺰ

ﺧﺎﻡ ﺑﺎﺷﺪ ﯾﺎ ﺧﻢ ﺻﺪﺳﺎﻟﻪ ، ﭘﯿﮏ ﺷﺎﺩﯼ ﺍﺳﺖ
ﻫﻔﺖ خطش ﭘﺮﮐﻦ، ﺁﻭﺍﺯ ﺷَﺠَﺮْﯾﺎﻧﯽ ﺑﺮﯾﺰ

ﮔﺮﭼﻪ ﺧﺎﻣﻮﺵ ﺍﺳﺖ ﺷﻬﺮ ﻭ ﺭﻓﺘﻪ ﺩﺍﺭﻭﻏﻪ ﺑﻪ ﺧﻮﺍﺏ
ﻟﯿﮏ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺍﺳﺖ ﺍﯾﻨﺠﺎ "هیس" پنهانی ﺑﺮﯾﺰ...

بهنام 1393/12/23 ساعت 10:56 ب.ظ

کاشکی هیشکی تنها نبود ...
کاشکی هیچ میز دو نفره ای با یه نفر آغاز نمیشد و پایان نمیگرفت ...
کاشکی ... کاشکی ...
کاشکی آدما راه با هم بودن رو پیدا میکردن !

از پست قشنگتون ممنونم.

غریبه 1393/12/24 ساعت 10:39 ب.ظ

زیبا بود

yek nafas 1393/12/24 ساعت 11:07 ب.ظ

hale mn bd

عواطف 1393/12/25 ساعت 01:02 ق.ظ

زیبا تلخ واقعی............

maryam 1393/12/25 ساعت 12:15 ب.ظ

خسته ام . . . انبوهی از دردم رفیق
از خودم ، از زندگی سردم رفیق
بی صدا در بی کسی ها گم شدم
اعتراف . . . دیگر کم آوردم رفیق . .

اینم واسه خالی نبودن عریضه

neda 1393/12/26 ساعت 01:40 ب.ظ http://soozeeshtiyagh.blogfa.com

:(((((((((((

مصطفی 1394/03/07 ساعت 12:38 ب.ظ

فوق العادس خسته نباشین

Zodiac 1395/03/14 ساعت 03:01 ب.ظ

از من اکنون طمع صبر و دل و هوش مدار،
کان تحمل که تو دیدی همه بر باد آمد...

شراگیم 1395/05/17 ساعت 11:46 ق.ظ

مای لاو رضا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد