یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

با هم


با هم که قدم می‌زدیم


حسودی‌اَش می‌شد آفتاب


نه که هیچ‌ گاه


قدم نزده بود با ماه....




تفاوت


چه تفاوت عمیقیست


بین تنهایی قبل از بودنت و تنهایی پس از نبودنت...


روزهای تعطیل...


روزهای تعطیل


سخت تر میگذرد


زیرا که میدانم ...


وقت داری به من بیاندیشی !!!


اما نمی اندیشی...



زندگی...


زندگی می گفت

از هر چیز

مقداری به جا می ماند!

دانه های قهوه در شیشه،

چند سیگار در پاکت،

و کمی درد در آدمی ...



بی‌ تو اندیشیده‌ ام کمتر به خیلی چیزها

میشوم بی‌ اعتنا دیگر به خیلی چیزها

تا چه پیش آید برای من! نمی‌دانم هنوز...
دوری از تو میشود منجر به خیلی چیزها

غیر معمولیست رفتار من و شک کرده است
ـ چند روزی میشود ـ مادر به خیلی چیزها

نامه‌ هایت، عکس‌ هایت، خاطرات کهنه‌ات
میزنند این‌جا به روحم ضربه، خیلی چیزها
 
هیچ حرفی نیست، دارم کم‌کم عادت میکنم
من به این افکار زجرآور... به خیلی چیزها


میروم هرچند بعد از تو برایم هیچ‌ چیز...
بعدِ من اما تو راحت‌ تر به خیلی چیزها...