یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

گناهانم را دوست دارم!


گناهانم را دوست دارم!


بیشتر از تمام کارهای خوبی که کرده ام می دانی چرا ؟


آن ها واقعی ترین انتخاب های منند...




نظرات 5 + ارسال نظر
نسرین 1391/02/25 ساعت 08:02 ب.ظ

خدا قوت

tala 1391/02/26 ساعت 08:45 ق.ظ

manam bahat agree hastam

غزاله 1391/02/26 ساعت 01:22 ب.ظ

گنه کردم میان بازوانی

که داغ و کینه جوی آهنین بود

در آن خلوتگه آرام و خاموش

نگه کردم به چشم پر ز رازش

دلم در سینه بی تابانه لرزید

ز خواهش های چشم پر نیازش

در آن خلوتگه تاریک و خاموش

پریشان در کنار او نشستم

لبش بر روی لبهایم هوس می ریخت

ز اندوه دل دیوانه رستم

فرو خواندم به گوشش قصه عشق :

ترا می خواهم ای جانانه ی من

ترا می خواهم ای آغوش جانبخش

ترا ای عاشق دیوانه ی من

هوس در دیدگانش شعله افروخت

شراب سرخ در پیمانه رقصید

تن من در میان بستر نرم

بر روی سینه اش مستانه لرزید

گنه کردم گناهی پر ز لذت

کنار پیکری لرزان و مدهوش

خداوندا چه می داند که چه کردم!

در آن خلوتگه تاریک و خاموش....

جواد 1391/03/05 ساعت 05:16 ب.ظ http://www.shamspaygah.vcp.ir

سلام خسته نباشید لطفا به سایت ما سری بزنیدوبرای برنده شدن عضو شوید

دینا 1391/03/18 ساعت 10:12 ب.ظ

طعم صداقتت ! را چشیده ام

تعریفی نداشت !!.

لطفا کمی دروغ بگو

شاید دروغ هایت, صادقانه تر باشد…

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد