یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

احساس آرامش


پیِ حس همون روزام

پی احساس آرامش


همون حسی که این روزا

به حد مرگ می خوامش...




شما که سواد داری


لیسانس داری ، روزنامه خونی


با بزرگون می شینی، حرف میزنی ، همه چی می دونی


شما که کله ت پره ، معلّم مردم گنگی


واسه هر چی که می گن جواب داری ، در نمی مونی


بگو از چیه که من ، دلم گرفته؟

راه میرم دلم گرفته ،  می شینم دلم گرفته 


گریه می کنم ، می خندم ، پا میشم، دلم گرفته


من خودم آدم بودم ، باد زد و حوای منو برد

سوار اسبی بودم که روز بارونی زمین خورد

عمر من کوه عسل بود ولی افسوس

روزای بد انگشت انگشت اونو لیسید

 بعد نشست تا تهشو خورد ....

 

"محمد صالح اعلا"




حکایت مردی


عجب سکوت بلندی


عجب تب سردی


عجب حدیث غریبی ، حکایت مردی...



تو رفته ای که نیایی و حسرتم این است


نه می شود که بمیرم ، نه اینکه برگردی...



دیوار تنهایی


گاهی باید به دور خود یک دیوار تنهایی کشید

نه برای اینکه دیگران را از خودت دور کنی

بلکه ببینی چه کسی برای دیدنت دیوار را خراب میکند . . .


همین قدر ممکن… !


اینکه دوستم داشته باشی

مثل این است که

عابری در پیاده رو

ناگهان در آغوشم بگیرد.

همین قدر بعید…

همین قدر ممکن… !