یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

این روزها


این روزها که می‌گذرد، جور دیگرم


دیگر خیال و فکر تو افتاده از سرم

دیگر دلم برای تو پرپر نمی‌زند


دیگر کلاغ رفته به جلد کبوترم

دیگر خودم برای خودم شام می‌پزم


دیگر خودم برای خودم هدیه می‌خرم

دیگر بلد شدم که خداحافظی کنم


دیگر بلد شدم که بهانه نیاورم

اسمت چه بود؟ آه از این پرتی حواس


این روزها من اسم کسی را نمی‌برم

این روزها شبیه «رضا»های سابقم


هر چند بدترم ولی از قبل بهترم...



من عقابی بودم...


من عقابی بودم


که نگاه یک مار، سخت آزارم داد

بال بگشودم و سمتش رفتم

از زمینش کندم

به هوا آوردم

آخر عمرش بود که فریب چشمش، سخت جادویم کرد

در نوک یک قله، آشیانش دادم


که همین دل رحمی، چه بروزم آورد


عشق، جادویم کرد

زهر خود بر من ریخت

از نوک قله زمین افتادم

تازه آمد یادم،


من عقابی بودم...




هفتاد سال



دوست دارم یک شبه، هفتاد سال پیر شوم


در کنار خیابانی بایستم…


تو مرا بی آنکه بشناسی، از ازدحام تلخ خیابان عبور دهی…


هفتاد سال پیر شدن یک شبه


به حس گرمی دست های تو


هنگامی که مرا عبور میدهی بی آنکه بشناسی


می ارزد..!


" وبلاگ ندا "