یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

آن روزها...


این روزها دلم ♥ هوای آن روزها را کرده...



پی نوشت : اینجا خیلی وقته تعطیل شده , واسه اونایی که هی میگن کجایی!!! اینم که نمیام اینجا از روی خوشی نیست یعنی شاید یه روزی بود ولی راستش الان دیگه نیست, خیلی وقته نیست. یادمه  یه جایی یه دوستی نوشته بود اصلا آدم که خوشبخت باشه وبلاگ نداره که! حالا که فکر میکنم احساس میکنم راست میگفت آدم خوشبخت سهمش رو از دنیای واقعی میگره اونجا حرف میزنه میگه میخنده ناراحت میشه خلاصه زندگی میکنه نه اینجا...


یه خواهش : دلم میخواد همه اونایی که  تا حالا یه جورایی با اینجا خاطره پیدا کردن یه چیزی بگن, مخصوصا اونایی که تا حالا یه کامنتم نگذاشتن به قول شاعر :



روز از پی خیال تو از خانه می روم

شب در سکوت خلوت من خانه می کنی


من از تو می نویسم و از خاطرات عمر

پایین خاطرات من امضاء نمی کنی ...



مرد


مرد کسی نیست که گریه نکند ...


مرد کسی است که به گریه نیاندازد!


پی نوشت :  من نامردم



آرزوی بزرگ شدن !!!


از هیچ کار کودکی  ام پشیمان نیستم ، به جز آرزوی بـــزرگ شدن ...


فردای روشن !!!


آنچه می خواهیم نیستیم و آنچه هستیم نمی خواهیم


آنچه دوست داریم نداریم و آنچه داریم دوست نداریم


و عجیب است هنوز امیدوار به فردائی روشن هستیم...