یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

ساعت دلتنگی


نگاهت کافیست تا دوباره در هوای آمدنت بمیرم


تو همیشه دعوتی ...


راس ساعت دلتنگی


عبور تو ...


عبور تو از حوالی چشم های من


تنها اتفاق غیر منتظره ی زندگی ام بود


چراکه من همیشه منتظر نیامدنت بودم ...


سخنی بگو …


مرهم زخم های کهنه ام


کنج لبان توست


بوسه نمی خواهم


سخنی بگو …


این روزها...


این روزها می گذرند،


ولی من از این روزها نمی گذرم...



دوست دارم....


روز اول اتفاقی دیدمت .....


روز دوم الکی چشم به چشت افتاد .....


هفته بعد دزدکی نگاهت کردم.....


ماه بعد شانسی به دلم نشستی .....


حالا سالهاست که یواشکی دوست دارم....