یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

روزهای بی تو

 

یک سال دیگر هم گذشت و من هنوز در روزهای "بی تو"خلاصه شدم . . .



پی نوشت :  بر سر سفره هفت سین اگر جایی هست،

سخن ساده تبریک مرا جای دهید...نوروز مبارک




ادامه مطلب ...

زندگی با ما چه کرد؟؟؟


زندگی با ما چه کرد که این دلِ پــُـر آرزو از آرزو بیزار شـد ؟؟؟


من


من آدم نمی شوم


لبخندت خرم می کند


و دوریت سگم!!!!!!!!



+ چند روزه تو فازشم  ترانه دوست دارم ورژن اصلی, بابک جهانبخش  



مهمانی


امشب غم هایم برایم مهمانی گرفته اند و من میخواهم بترکانم


تمام بغض هایم را…



فتوشاپ!!!


حال ما اینقدرم که می بینی خوب نیست ، فتوشاپه ....