یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

دلم گرفت

 

هم در هوای ابری آبان دلم گرفت
هم در سکوت سرد زمستان دلم گرفت

هرجا که عاشقی به مراد دلش رسید
هرجا گرفت نم نم باران دلم گرفت

هرجا که خنده بر لب معشوقه ای نشست
یا اینکه کرد زلف پریشان، دلم گرفت

بیرون زدم ز خانه که حالم عوض شود
از بس شلوغ بود خیابان دلم گرفت

امروز جمعه نیست، ولی با نبودنت
مانند عصر جمعه ی تهران دلم گرفت


مجید ترکابادی


نظرات 6 + ارسال نظر
بهنام 1393/10/05 ساعت 09:10 ب.ظ

سلام.
وقتی که محبوب نیست ، دیگه چه فرقی میکنه هوا آفتابی باشه یا بارونی ؟ سرد باشه یا گرم ؟ شهر شلوغ باشه یا خلوت ؟ و یا ...

وقتی که نیست همه چیز دلگیره ...

کاشکی هیشکی تنها نبود ...!
از پست زیباتون متشکرم.

غریبه 1393/10/11 ساعت 06:43 ب.ظ

عالی مثل همیشه

maryam 1393/10/14 ساعت 10:01 ق.ظ http://aramesheaseman.blogfa.com

گلایه ها عیبی ندارند
اما کنایه ها ویران می کنند...!

sara 1393/12/03 ساعت 07:58 ب.ظ

Salam postatoon hamish girast va ajib harfe del....
Merc
Kheili vaqte poste jadid nazashtin....montazeram

[ بدون نام ] 1393/12/12 ساعت 03:17 ب.ظ

{-35-}{-35-}

سلام

تازه اومدم

توام بیا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد