یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

تنهایی...


انسانها تنهائیت را پر نمیکنند …


فقط خلوتت را میشکنند

هر چه انسانهای اطرافت بیشتر باشند ،

خلوتت آشفته تر

و تنهائیت تنهاتر میشود …

نظرات 6 + ارسال نظر
nasim 1390/10/29 ساعت 05:05 ب.ظ

دقیقا...تنهایی شلوغ بهتر از شلوغی که آدم توش حس تنهایی بکنه.

nasim 1390/10/29 ساعت 05:07 ب.ظ

عشق زاییده تنهایی و نهایی زاییده عشق است...

ستار یکا 1390/10/29 ساعت 05:54 ب.ظ

سلام

دوست گلم تمام یادداشتها خوندم و حال کردم..

اکثرأ حرف دلم هستند..

با اجازه خیلیهاشو کپی کردم و وقتی دلم میگیره مرور میکنم.

اگر جوابی داشتید زیر همین کامنت بذارید میام چک میکنم.

پاینده باشید.

منم عین شما هرزگاهی همه این مطالب رو دو باره از نو میخونم و به آرامش میرسم و خوشحال میشم که این آرامش رو اینجا با شما شریک میشم

[ بدون نام ] 1390/11/02 ساعت 11:48 ب.ظ

همشون زیباست وموفق باشید

platonic 1390/11/15 ساعت 02:09 ب.ظ

very beautiful

مهشید 1391/06/20 ساعت 02:11 ب.ظ http://sbnn.blogfa.com

تلخ شیرین قشنگ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد