یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

فردای روشن !!!


آنچه می خواهیم نیستیم و آنچه هستیم نمی خواهیم


آنچه دوست داریم نداریم و آنچه داریم دوست نداریم


و عجیب است هنوز امیدوار به فردائی روشن هستیم...



نظرات 11 + ارسال نظر
آهو 1391/08/12 ساعت 07:09 ب.ظ

مدتی است فــــــــــــــــــڪـرم

درد مــــــــــــــی ڪـــــــــــــــــــــند...

دڪـتـرها می گوینــــــــــد : تــــــــــوده ای از

حـرفـهــــــــــــای ناگـفـتـــــــــــــــه در ســــــــــر دارم...

سایه 1391/08/12 ساعت 08:12 ب.ظ

رضاخان شعر زیر عکس وبلاگتونو چرا یه قسمتاییشو حذف کردید؟
من به بعضی چهره ها چون زود عادت میکنم/پیششان سر بر نمی ارم رعایت میکنم
کم اگر با دوستانم مینشینم جرم توست/هر کسی را دوست دارم در تو پیدا میکنم
یک سلامم را اگر پاسخ بگویی میروم لذتش را با تمام شهر قسمت میکنم


این شعر اولین بار توی این وبلاگ خوندم و خیلی دوسش دارم

شقایق 1391/08/12 ساعت 08:15 ب.ظ

مرسی

احسان 1391/08/12 ساعت 09:30 ب.ظ http://ehsanfaryad.blogfa.com

دیگه مثل قدیما نمینویسی رضا جون
فکر کنم خودتم اینو حس کردی

سلام ! وبلاگ جالبی دارین منم یه دیوانه ام .

میــــــــــــــگویند: شاد بنویس نوشته هایت درد دارد!!!
و من یاد مردی می افتم که با کمانچه اش گوشه ی خیابان
شاد میزد اما با چشمانی خیــــــــــــــــــــــس...

مهرنوش 1391/08/14 ساعت 11:17 ق.ظ http://www.blueword.blogsky.com/

مهم نیست اینجا کجاست مهم
طرز فکر آدمهاست...

Mitra 1391/08/27 ساعت 07:21 ق.ظ http://http:



زیاد خوب .

اریانا 1391/09/17 ساعت 12:25 ق.ظ

به اندازه روزهایی که
نبوده ای
گوشی را برمی دارم
و آرام زمین می گذارم
باورم نمی شود
بدون خداحافظی رفته ای!

اریانا 1391/09/17 ساعت 12:27 ق.ظ

ترکت میکنم ، تا هر سه راحت شویم …
من ، تو و رقیبم
من از قید تو ، او از قید من و تو از قید خیانت …!!!!!!!!

نفس 1391/12/07 ساعت 10:34 ب.ظ

خیلی وقته خواننده وبلاگتم اما هیچ وقت پیام نزاشتم

نمیدونم چرا!!!! اما متاسفم....

ولی امشب میخام ازت به خاطر وبلاگ خیلی خوبت تشکر کنم

ممنونم

مچکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد