یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

آرزوی بزرگ شدن !!!


از هیچ کار کودکی  ام پشیمان نیستم ، به جز آرزوی بـــزرگ شدن ...


نظرات 12 + ارسال نظر

سلام داداشم
خوشحالم که یه همشهری پیدا کردم...
به من هم سر بزن.
با اجازه لینکتون کردم.
منتظرتون هستم.

سمانه 1391/08/14 ساعت 01:35 ب.ظ http://samane-aash.blogfa.com

سلام دوست من .شما پشیمونی که بزرگ شدی و من خوشحالم از اینکه دیگه کوچولو نیستم.

آهو 1391/08/14 ساعت 09:18 ب.ظ

گاهی دلت از سن و سالت می گیرد

میخواهی کودک باشی

کودکی به هر بهانه ای به آغوش غمخواری پناه می برد

و آسوده اشک می ریزد

بزرگ که باشی

باید بغض های زیادی را بی صدا دفن کنی .

Hasti 1391/08/14 ساعت 09:31 ب.ظ

دلبسته به سکه های قلک بودیم
دنبال بهانه های کوچک بودیم
رویای بزرگتر شدن خوب نبود
ای کاش تمام عمر کودک بودیم

من وبت رو خیلی دوست دارم آقا رضا.همیشه زود زود آپ کن.:)

سپیده 1391/08/16 ساعت 07:39 ب.ظ


گاه دلتنگ میشوم ! دلتنگتر از همه دلتنگها
گوشه ای مینشینم و
میشمارم حسرتها را
و محاکمه میکنم وجدانم را
من کدام قلب راشکستم
و کدام احساس را له کردم
و کدام خواهش را نشنیدم
و به کدام دلتنگی خندیدم که اینچنین دلتنگم

سپیده 1391/08/16 ساعت 07:40 ب.ظ


زندگیم همینه !
دیگه چاره ای ندارم . صبح تا شب این شده کارم !
یا تو باشی و بخندم یا نباشی و ببارم

سپیده 1391/08/16 ساعت 07:40 ب.ظ


زندگی آدمها مثل دوخط موازی است.
شاید مثل خطوط ریل قطار
که گرچه تا ابدیت
به موازات هم پیش میروند.
ولی در نگاه ما در آن دوردست ها به هم میرسند

صلا 1391/08/16 ساعت 08:48 ب.ظ

از این حرفت بیشتر باید پشیمان باشی دوست من. یک کم فکر کن! به چند نفر تا حالا گفتی: بچه نشو عاقل باش!
هر چیز بجای خویش نیکوست .اگر این حرف شما درست می بود حتی برای خود شما وبعد فرض تعمیمش بود.الان باید تو ۶میلیارد ونگ وونگ وول میخوردی .بقیه ماجراهاش بماند که شرحش به جاهای باریک می کشه. امیدوارم همه ما با تجدید نظر وارزیابی مجدد خود ومسائلمون در جایگاه درست بندگی قرار بگیرم .اون خداییشو بلده.اونوقت میشه دنیارو یه جور دیگه ای دید.مانا باشید وپویا

شقایق 1391/08/18 ساعت 11:58 ق.ظ

منم همیشه ارزو بزرگ شدن داشتم و الان پشیمونم

امیره شهبازی 1391/08/30 ساعت 08:25 ق.ظ

آن روزها که زمان با امروز فرسنگها فاصله داشت من بودم و یک دنیای کوچک پر از اسباب بازی دستاویزهای کوچکی که با سادگی بچه گانه ای دلم را خوش کرده بود
اما امروز ..... امروز را با تمام وضوحش باور ندارم شاید هم نمیخواهم باور کنم ....

نگار 1391/09/12 ساعت 11:49 ب.ظ http://www.negar72tanha.blogfa.com


آتــش بهــانه اســت ...

اسپــندهــا از دســت ِ تــو

کــه دور مــی شــونــد

دود مــی شــونــد!

اریانا 1391/09/17 ساعت 12:23 ق.ظ

دلم می خواست بهانه‌ای باشی برای فراموش کردن همه چیز...
اما حالا دلم می‌خواهد بهانه‌ای باشد برای فراموش کردن" تو" !...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد