یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

آن روزها...


این روزها دلم ♥ هوای آن روزها را کرده...



پی نوشت : اینجا خیلی وقته تعطیل شده , واسه اونایی که هی میگن کجایی!!! اینم که نمیام اینجا از روی خوشی نیست یعنی شاید یه روزی بود ولی راستش الان دیگه نیست, خیلی وقته نیست. یادمه  یه جایی یه دوستی نوشته بود اصلا آدم که خوشبخت باشه وبلاگ نداره که! حالا که فکر میکنم احساس میکنم راست میگفت آدم خوشبخت سهمش رو از دنیای واقعی میگره اونجا حرف میزنه میگه میخنده ناراحت میشه خلاصه زندگی میکنه نه اینجا...


یه خواهش : دلم میخواد همه اونایی که  تا حالا یه جورایی با اینجا خاطره پیدا کردن یه چیزی بگن, مخصوصا اونایی که تا حالا یه کامنتم نگذاشتن به قول شاعر :



روز از پی خیال تو از خانه می روم

شب در سکوت خلوت من خانه می کنی


من از تو می نویسم و از خاطرات عمر

پایین خاطرات من امضاء نمی کنی ...



نظرات 162 + ارسال نظر
kambiz 1391/08/25 ساعت 11:23 ب.ظ

اینجا رو خیلی دوس دارم مدتی میشه میام اینجا و باهاش خیلی حال میکنم , مرسی داری داداش رضا منتظر نوشته های جدیدت هستیم.

بهمن 1391/08/25 ساعت 11:55 ب.ظ

من یکی از همونا که فقط میخوندم..
میخوندمو میخوندم...

فرحناز 1391/08/26 ساعت 08:23 ق.ظ

سلام دوست خوبم

نوشته هاتونو خیلی دوست دارم و یه جورایی با وبلاگ شما ما زندگی کردیم .

گاهی وقتا هم کامنت گذاشتم .

براتون آرزوی سلامتی و موفقیت دارم .

فرحناز 1391/08/26 ساعت 08:27 ق.ظ

تو که در باور مهتابی عشق
رنگ دریا داری...
فکر امروزت باش.
به کجا می نگری؟!
زندگی ثانیه ایست...
هیچ کس تنها نیست.
ما خدا را داریم...!!!!!

نوید 1391/08/26 ساعت 08:57 ق.ظ

سلام رضا جان . منم خیلی وقته دارم با وبلاگت زندگی میکنم . قلمت رو خیلی دوسدارم .

سایه 1391/08/26 ساعت 10:21 ق.ظ

سلام رضا خان
منم خیلی وقته به این وبلاگ تقریبا هر روز سر می زنم
نوشته هاتو دوست دارم انگار احوال هر روز منو مینویسی
خیلی وقته که به شدت غمگینم تو این مدت با خوندن نوشته هات گریه کردم و اروم شدم
خوشحالم که اینجا رو پیدا کردم
ممنون که مینویسی
بیشتر اونایی که نظر میذارن هم مثل تو خوشحال نیستن
هر کسی به دلیلی
بازم بنویس
ممنون

مریم 1391/08/26 ساعت 11:13 ق.ظ

کاش میشد فریاد بزنم: پایان دوباره دلم شکست...از همان جای قبلی... کاش میشد آخر اسمت نقطه گذاشت تا.! دیگر شروع نشوی.....کاش میشد فریاد بزنم: "پایان"... دلم خیلی گرفته..... اینجا نمیتوان به کسی نزدیک شد! آدمها از دور دوست داشتنی ترند..........

نسیم 1391/08/26 ساعت 11:18 ق.ظ http://www.wind-traveler.blogfa.com

خوشحالم که خوشحالید...
من را فقط یکبار خواندید,من شما را هر بار میخواندم...
موفق باشید

آهو 1391/08/26 ساعت 12:12 ب.ظ

سلام من از وقتی با وبلاگتون اشنا شدم واسه تمام نوشته هات کامنت گذاشتم من واسه کمتر وبلاگی یادداشت میذارم ولی واقعن از وبلاگت خوشم میاد امیدوارم همیشه شاد باشید و غصه نداشته هاتون نخورید چون یه روز میرسه به این مشکلاتتون میخندید فقط وقتی واست مشکلی پیش میاد بگو این نیز هم میگذرد چون واقعن میگذره و این هم یادتون باشه ادمی نیست که مشکل نداشته باشه و از چیزی از ته دلش ناراحت نباشه امیدوارم یه روز بیاد همه بتونیم با مشکلات زندگیمون کنار بیام

DiNa 1391/08/26 ساعت 12:28 ب.ظ

man kheili vaghte miam webet sar mizanam ,y halohavai dare webet k adamo arom mikone ,fkona vas innke harfat harfe delva yjoari moshtarak!

شقایق 1391/08/26 ساعت 01:23 ب.ظ

خیلی وقته میام اینجا رو خیلی دوست داشتم و نظر میدادم

دلم نمیخواد بری

منم با حرفت موافقم ادم خوشبخت وبلاگ نداره .

چرا دیگه نمیخوای بنویسی؟ قبلا چرا مینوشتی؟

نرو. یا کممک کن که منم برم

شقایق 1391/08/26 ساعت 01:27 ب.ظ

غمهای زیادی دارم که برای اروم شدنش میام نت
ولی مدتهاست که به ظاهر دارم زندگی میکنم

نمیتونم با چیزی روبرو شم

mehrnoosh 1391/08/26 ساعت 01:44 ب.ظ http://www.blueword.blogsky.com/

man az vaghti omadam o ba vebet ashna shovam vaghean azash khosham oomad taghriban baraye hameye postat
movafagh bashi nazar gozashtam doste khobam

ツمیـ ــس 1391/08/26 ساعت 02:09 ب.ظ http://2face.blogfa.com

هــــرگز نخورد آبـ زمینیـ کهـ بلند استـــ
+آدمـ خوشبختـ از هرچیزیـ کهـ دارهـ لذتـ میبرهـ
+دوسـ داشتمـ اینـ جا و اینـ نوشتهـ هارو
+بآآرزویــ بهترینها
+:)

ツمیـ ــس 1391/08/26 ساعت 02:12 ب.ظ http://2face.blogfa.com

منم یه عابرمـ..عبـورمو ببخشـ... (گوگوش)

فرحناز 1391/08/26 ساعت 03:29 ب.ظ http://faran.blogfa.com

:(
kheili matalebeto dust dashtam

سپیده 1391/08/26 ساعت 05:27 ب.ظ

وبلاگتون عالیییییییییییییه
واقعا چیز دیگه ای نمیشه گفت

ayda 1391/08/26 ساعت 06:12 ب.ظ

حرفا . دلنوشته هایی که اینجا خوندم فقط مخصوص همین صفحه س..لنگه شو جایی ندیدم....لطفا دیر به دیر مطلب نذار آخه دپرس میشم میبینم مطلب جدید نیس...ممنون...رفیق اونه که یه غم به غوای رفیقش اضافه کنه ...ممنون رفیق !!!

بهناز 1391/08/26 ساعت 06:24 ب.ظ

هرروز بعد از ایمیلام وبلاگ تو رو چک میکردم...
امیدوارم روزی برسه که دیگه غمی نداشته باشی
هم تو
هم من

صلا 1391/08/26 ساعت 06:29 ب.ظ http://vafa-asgari.persianblog.ir/

سلام آقارضای عزیز.به قول شیخ الرییس :
سعدی به روزگاری مهری نشسته بر دل/بیرون نمی توان کرد الا بروزگاران. تردیدی نیست که پاسخ انس گرفتگان با شما وقلم نجیب وموثرتان در اینجا بر محورماندن وحفظ پیوستگیها باشد.هرچند که رفتنها وماندنها بخودی خود نه بدند ونه خوب. چراهاست که به هریک ارزش وبه شنونده وبیننده هم حس اقناع ورضایت برای تحقق همان چرا هامی دهد.
درعین حال من ضمن مخالفت با نظر آن دوست عزیزُفرض می کنم که وبلاگ جای آدم خوشبخت نباشه زهی توفیق که خوشبختی ساز شویم. اگه نتونستیم حد اقلش اینه که میشیم مصداق :بیاسوته دلان گرد هم آییم /بیایید سفره دل را گشاییم

farin 1391/08/26 ساعت 08:08 ب.ظ

salam.man aslan nemishnasamet vali asheghe neveshte haye webetam ag mishe bazam up kon ;)

cold night 1391/08/26 ساعت 08:24 ب.ظ

man tahala cm nazashte budam.vali hamishe ba weblogetun hal kardam.mersi az matalebe ghashangetun :)

احمد 1391/08/26 ساعت 08:33 ب.ظ

سلام داش رضا.
من همه صفحه های وبلاگتو خوندم اونم چند بار. ولی این اولین بار نظر میدم. خیلی باحالی. کلی هم لذت بردم از مطالب این وبلاگ.
هر روز هم به امید مطلب جدید میام ولی دیر به دیر آپ میکنی.
ایشالا هر جا که هستی موفق باشی.

hich kas 1391/08/26 ساعت 10:17 ب.ظ

hamishe harfaye delamoo inja ba behtarin kalamat peyda kardam,

طاها 1391/08/26 ساعت 11:04 ب.ظ

سلام.راستش تا حالا خیلی به وبت سر زدم.ولی اولین باره دارم نظر میدم.(یعنی اولین وبی که نظر میدم)
خیلی وقته دیگه توقعی از دنیا و زندگیم ندارم.حتی حوصله آرزو کردنم ندارم.ولی ...
زندگی اجبار است...
و ما هم اسیر زندگی...

خستــــــــــــــــــــــه ام
مثل درخت سروی که سالها در برابر طوفان ایستاد...
و روزی که به نسیمی دل داد شکست!!!؟؟؟
سلام آقا رضا
از خیلی از جمله ها استفاده کردم و همیشه هم سعی کردم که یه نظر یا یه جمله یادگاری براتون بذارم
آرزوی قلبی من خوشبختی و سلامتی همه ی مردمه کشورمه
انشاءالله تو تمام مراحل زندگی شریفت موفق باشی

بهار 1391/08/26 ساعت 11:36 ب.ظ http://tireonly.LoxBlog.Com

سلام
خعلی وخته وبتو میخونم...خعلــــــــــــــــــــــــی وخت...
تمام متناتو خوندم...
یه پست داشتی که نوشته بودی کاش اصن هیچ کس نظر نمیداد.منم گفتم خب لابد دوس نداری.نظر ندادم.
اما حالا که گفتی نظر دادم واست...
وبتو خعلی زیاد دوس دارم..متنات...پ.ن هات...همش عالیه...
یه حس ناب داره خوندن وبت.
حرفتو قبول دارم...کسی که تو دنیای واقعی خوشبخته نیازی به دنیای مجازی نداره...

... 1391/08/26 ساعت 11:59 ب.ظ

خیلی ناراحت شدم.من تک تک مطالبتون رو می خوندم.عالی بود و حسش می کردم:-(((

zohreh 1391/08/27 ساعت 01:06 ق.ظ http://sahel2511.blogfa.com

من تک تک مطالب وبتو خوندم.اولین کاریم که بعد اومدن تو وب میکردم چک کردن وبت بود.واقعا عالی بود وبت...

م.ح.ریاح 1391/08/27 ساعت 02:10 ق.ظ

زیبا می نویسی و تلخ
مثل زندگی...
حرف زیاد است
اما مثل همیشه
باشد برای بعد...!

Mitra 1391/08/27 ساعت 07:01 ق.ظ


نوشته ها تو دوست دارم یه خیلی . و کلی مرسی

منم حال کامنت گذاشتن نداشتم. اینیم دیگه چه کنیم.

مهدی 1391/08/27 ساعت 08:42 ق.ظ

زندگی سیبی است، گاز باید زد با پوست

میلاد 1391/08/27 ساعت 10:18 ق.ظ http://salandkooh.blogfa.com/

سلام
من تا حالا نظر ندادم ولی مطالبتو خیلی دوست دارم
از دل میان و بر دل مشینن

نسرین 1391/08/27 ساعت 10:23 ق.ظ

تنهایی ام را با تو قسمت می کنم سهم کمی نیست
گسترده تر از عالم تنهایی من عالمی نیست
غم آنقدر دارم که می خواهم تمام فصلها را
بر سفره ی رنگین خود بنشانمت بنشین غمی نیست
بر سفره ی رنگین خود بنشانمت بنشین غمی نیست
حوای من بر من مگیر این خودستانی را که بی شک
تنهاتر از من در زمین و آسمانت آدمی نیست
آیینه ام را بر دهان تک تک یاران گرفتم
تا روشنم شد : در میان مردگانم همدمی نیست
همواره چون من نه : فقط یک لحظه خوب من بیندیش
لبریزی از گفتن ولی در هیچ سویت محرمی نیست
من قصد نفی بازی گل را و باران را ندارم
شاید به زخم من که می پوشم ز چشم شهر آن را
دردستهای بی نهایت مهربانش مرهمی نیست
شاید و یا شاید هزاران شاید دیگر اگرچه
اینک به گوش انتظارم جز صدای مبهمی نیست

من از وبلاگ شما خیلی خوشم میاد و همیشه نگاهی بهش میندازم خوشحال میشم به وبلاگ منم سر بزنید

OMIDMLZ 1391/08/27 ساعت 04:28 ب.ظ

تقریبا 6 ماهه هر روز به وبلاگتون سر میزنم. نوشته هاتون رو خیلی دوست دارم ... چه سخت است پاره کردنِ بندی که بر دست و پایِ دربند است...
و سخت تر است پاره کردن...
وقتی دربندِ بندهایی هستی ، که نیست...
و اما "پاره کن این بندها"، که نیست!

درب و داغون 1391/08/27 ساعت 06:04 ب.ظ

سلام
منم یکی از اونایی هستم که فقط میخوندم و دنبال مشابهش یه جای زندگیم میگشتم و 90% اوقات هم پیدا میکردم

اما الآن میبینم این آرام بخش هم ظاهراّ دیگه ادامه نداره !!!

به هر حال به خاطر این مدتی که از متن های قشنگت به عنوان مرحم استفاده کردم ممنون

برات آرزوی موفقیت میکنم
امید ( بیشتر ناامید )

نهال 1391/08/27 ساعت 07:08 ب.ظ http://baghehavva.blogfa.com

قدر تو به اندازه صبر توست
و رازهایت نهفته در صبرهایت
اصلا تو آمده ای که صبر کنی...!!

سلیمان 1391/08/27 ساعت 07:55 ب.ظ http://www.soleiman2.blogfa.com

کلی با این صفحه حال کردم و پیوند من هستی . لطفا بنویس.

eli 1391/08/27 ساعت 08:12 ب.ظ

سلام دوست عزیز
واقعا این صفحه رو دوست دارم و هر روز میام سر میزنم .
همیشه میام و میخونم و واقعا حرف دلم بوده
ازت ممنونم
امیدوارم همیشه موفق و سربلند باشید

HaNi 1391/08/27 ساعت 08:24 ب.ظ

سلام ...
شاید به جرات میشه گفت تنها وبلاگیه که من همیشه بهش سر میزنم ...
عاشق مطالب وبلاگتم ...
آدم خوشبختم خیلی حرفاشو نمی تونه بزنه و مجبوره توی به اصلاح وبلاگش بیان کنه ...
به امید روزی که یه دلخوشی خوب توی زندگیت باشه آقا رضای عزیز


سعــــی نــــکن متفــــاوت باشـــــی فقــــط " خــــــوب " بــاش
ایـــن روزهـــا " خـــوب " که باشـــی خیــــلــــی متفـــاوتـــی

abtin 1391/08/27 ساعت 09:05 ب.ظ http://dream4life.blogsky.com/

من خیلی وقته میام اینجا ولی هیچ وقت نظری نداده بودم و میخوام بگم اگه دلیل کم کاریت خوشحالیته اشکال نداره نیای ^_^ و امیدوارم که همیشه خوش باشی...

الناز 1391/08/27 ساعت 10:33 ب.ظ

سلام.مدتیه میام اینجا ودلتنگیامو تونوشته های شما میخونم ومیرم.
ادامه بده.مطمین باش نوشته هات درد دل خیلی هاست که جایی نمیتونن بگن.ممنون

پیام 1391/08/27 ساعت 11:04 ب.ظ

سلام
شاید خیلی از متن ها مال خودت نبودن، ولی خیلی میچسبیدن، شاید جاهای دیگه میخوندم بی تفاوت میگذشتم، ولی اینجا بدل مینشستن، نمیدونم چرا..، شاید چون از دل برآید بدل نشیند، هر وقت ازت دزدی میکردم و واسه عزیزی میفرستادم دیوونه میشد، میگفت واقعا تکه..
برات آرزوی شادی دارم

پیام 1391/08/27 ساعت 11:06 ب.ظ

ا من ای دوست

اگر خوب

اگر بد باشی ...

تپش قلب من اینست که :

" باید باشی ... "

هیولا 1391/08/27 ساعت 11:15 ب.ظ

بیا ب جرم عاشقی بکش منو، نرو
نگاه کن این تن نحیف و زار و خسته رو
تو رو ب حون خاطرات خوبمون بمون
تو رو ب جون خاطرات تلخمون نرو
.
.
.
برای آخرین نفس بخون ترانه ای
که باید از تو بگذرم ب هر بهانه ای...
ب هر بهانه ای داری میری امیدوارم خوشبخت باشی
ی سال با اینجا خاطره دارم

معصومه علی اشرفی 1391/08/28 ساعت 12:33 ق.ظ

سلام عاقل
هیولا همش از رفتنت میگه،کاش دلیل رفتنتو ب آدمایی ک بات خاطره داشتن بگی
مگه دیوونه ای که می خوای بری؟؟؟؟
هیولا خیلی از رفتنت ناراحته. خواهش میکنم نرو
جوابمو بده بعد برو بسلامت

راضیه 1391/08/28 ساعت 12:43 ق.ظ

گریههههههههههههههههههههههههه
بابا کجا با این عجله
مگه ما آدم نیستیم
خودخواه
اصلا میدونی بعد رفتنت این هم اتاقی من چی میشه
بیچاره ندا
ببین میام مغزتو منفجر میکنما
کم چرت و پرت بگو
نرو
نرو
بمون

مرضیه 1391/08/28 ساعت 04:22 ب.ظ

سلام؛
منم با وبلاگت خاطره دارم و هر روز منتظر آپ شدنشم،
اما بیشتر ترجیح میدم که تو خوشبخت باشی.
پس لطفا خوشبخت باش....

سحر 1391/08/28 ساعت 06:41 ب.ظ

salam dg daram fek mikonam mano to ye nafarim! nemidonam chera fek mikonam pas harfat ro az dele man mizani, vali ino mitonam begam hade agal in roza man donya vasam avaz shode..akhe man asheq shodaaaaaaaaaaaaaaaam
ishala toam bekhandi az tah del v baraye hamishe...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد