یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

اگر تو عاشق من نباشی ..


لمسِ تن تو


شهوت است و گناه


حتی اگر خدا عقدمان را ببندد....


داغیِ لبت ، جهنم من ا...ست


حتی اگر فرشتگان سرود نیکبختی بخوانند...


هم آغوشی با تو ، هم خوابگیِ چرک آلودیست


حتی اگر خانه ی خدا خوابگاهمان باشد.....


فرزندمان، حرام نطفه ترین کودک زمین است


حتی اگر تو مریم باشی و من روح القدس


خاتون من!


حتی اگر هزار سال عاشق تو باشم،


یک بوسه


ـ یک نگاه حتی ـ حرامم باد !


اگر تو عاشق من نباشی ..



احــــمد شـــامــلو

نظرات 8 + ارسال نظر
تنها 1390/12/27 ساعت 02:41 ب.ظ

خدایا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
رهایم کن از عشق هایی که هر لحظه یک رنگ اند...

عواطف 1390/12/27 ساعت 03:54 ب.ظ

بی نهایت زیباست
مـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرسی
ظاهرا من وتو هم دردیم..........

چه فرقی می کنه؟!!! 1390/12/27 ساعت 07:14 ب.ظ

ولی من و تو نه....!

مهسا 1390/12/28 ساعت 12:09 ق.ظ http://fekreajib.blogsky.com

خیلی اینو دوست دارم

سمیه 1390/12/28 ساعت 10:06 ق.ظ http://ehsasebarani.mihanblog.com/

بسیار زیبا .......

نسرین 1390/12/28 ساعت 06:05 ب.ظ

افرین پسر ! اسمه بقیه شاعرا رو هم پایین شعرشون بینیویس!!!!! خوشمان امد داش رضا خووووووووووووووووووووب بود

shaghayegh 1391/01/04 ساعت 04:42 ب.ظ

reza jan neveshte hat fogholaaaaadaaaas....marekeii pesar,in yeki k gh kheili khob bod.

میترا 1391/08/11 ساعت 02:21 ب.ظ

آقا رضای گل شعر پیام زیبایی داره و شما نوشتید که از سروده های شاملو هست من شعرهای شاملو دو خیلی دوست دارم ولی تا حالا این شعر رو توس شعرهاشون ندیدم میشه بگین اسم شعرش چیه و توی چه کتابی از کتابهاشونه ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد