یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

نوروزت مبارک ...




به تقویم ها اعتباری نیست ...


اگر خودت متحول شدی نوروزت مبارک ...



نظرات 19 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1390/12/29 ساعت 12:57 ق.ظ

زیباست من هر چند دقیقه وبلاگ رو چک می کنم
دیگه خبری نیست ازتون

نارین 1390/12/29 ساعت 02:33 ب.ظ

فکر نمی کنم برای مبارک بودن نوروز نیازی به محدودیت باشه...
خیلی ها هنوز متحول نشدن ولی نوروز اونا هم مبارک!

*** 1390/12/29 ساعت 04:37 ب.ظ

چه دعایی کنمت بهتر ازاین:
خنده ات از ته دل
گریه ات از سر شوق
روزگارت همه شاد
سفره ات رنگارنگ
و تنی سالم و شاد
که بخندی همه عمر...
سلام مهربون، چطوری عزیزم؟ خوبی؟
چه جمله زیبائیه «اگر خودت متحول شدی نوروزت مبارک...» خیلی به دلم نشست ... خیلی ...
به هر حال امیدوارم که خوب خوب خوب باشی و توی این فصل زیبای بهار غنچه شادی گل کنه توی باغ زندگیت...
زیباترین لحظه ها رو برات آرزو می کنم،دوست خوبم
امیدوارم همیشه سبز و بهاری و سرزنده باشی ... مث گل همیشه بهار...
به یادت هستم رفیق ... لحظه تحویل سال...
«یک شاخه رز سفید تقدیم تو باد
خندیدن شاخ بید تقدیم تو باد
تنها دل ساده ایست دارایی ما
آن هم شب عید تقدیم تو باد»
مراقب خودت باش گلم...
(چقدر نقطه چینهام زیاد شد این دفعه... نقطه چین جای خالی احساسیه که به هیچ زبونی نمی شه بیان کرد... در پناه خدا ...)

ازت ممنونم دوست همیشگی. منم سال خوبی واسه همه و از جمله تو آرزو میکنم

تارا 1390/12/29 ساعت 04:50 ب.ظ

خیلی باحال بود

آزاده 1390/12/29 ساعت 09:58 ب.ظ

شروع با تو بود و پایان با تو!
پس کجای قصه، من بودم؟
شاید اگر من جای تو بودم
می ترسیدم از خودم،
که من باشم!

اوفلاس 1390/12/29 ساعت 10:26 ب.ظ http://arezooooo.blogfa.com

سلام خیلی عالی.
مطالبتون رو خیلی دوست دارم هر روز میام میخونم البته ببخشید با اجازتون یکیشون رو کپی کردم تو وبم ولی دیگه این کار و نمیکنم.

[ بدون نام ] 1391/01/01 ساعت 09:18 ب.ظ

سلام. کاش کاری میکردی که هر کی نخواد متنش به صورت مخفی ارسال بشه. از خیلی وقتها پیش اینجا میام - پس رهگذر نیستم فقط امشب خیلی دلم پر بود جایی و کسی پیدا نشد تا برای ساعتی بهش پناه ببرم دهان دلم باز شد.
مردم چقدر حوصله دارند دل خوشند....


من تیشه های خرد دلم را فروختم
میخک خریده ام که خدایم شود دلم ..

شاید این اولین و اخرین بار بود! شاید ..

توفیق رفیق راهت اقا رضا .



عزیزم کافی بود تو قسمت تماس با من هر چی که دلت میخواست مینوشتی

نسرین 1391/01/02 ساعت 10:50 ق.ظ

نوروز شما هم مبارک .البته اگه متحول شدی!!! حیف که ۱ مدت میرم مسافرت و نمیتونم به اینجا سر بزنم دلم برا متنای قشنگت تنگ میشه .. امیدوارم همیشه خنده رو لبات باشه .. بدروووووووووووووووووووووود داش رضا

مینا 1391/01/02 ساعت 06:42 ب.ظ

سلام.
بازم قشنگ گفتی مثله همیشه...

حدیث 1391/01/03 ساعت 02:59 ب.ظ http://masiretanhaei.blogfa.com

سلام
نوشته هاتونو خیلی دوست دارم لطفا بگید با چه اسمی لینکتون کنم؟

سمیه 1391/01/05 ساعت 09:49 ق.ظ http://ehsasebarani.mihanblog.com/

زندگی شاید نم نم بارانیست که به پنجره اتاقم می کوبد ....

و لحظه های خیس به اندازه یک شیشه بخار گرفته با من فاصله دارند

زندگی شاید آن لحظه ای است که در نگاهم انعکاس شمعدانیهای مادر بزرگ است ....

و در قاب چشمان او حسرت روزهای گذشته ....

و زندگی شاید همین رقص موج و پولک در حوض آبی این خانه است.....

چه زیبا این آب لبخند می زند ....

چه صبح عجیبی ....

انگار این حال و هوا جان می دهد برای رسیدن-

xtala 1391/01/05 ساعت 06:03 ب.ظ

eydet mobarak shad bashi elahi

[ بدون نام ] 1391/01/07 ساعت 12:26 ق.ظ

عیدت مبارک رفیق
کجایی !!! پیدات نیست تا جایی که یادمه گفته بودی وقتی شادی و حرفی برای گفتن نداشته باشی به وبلاگت سر نمیزنی امیدوارم همیشه شاد باشی ولی به وبت سر بزنی..........

تنها 1391/01/07 ساعت 08:01 ق.ظ

سلام عزیز
سال نوت مبارک
چند وقتی نمیتونستم بیام بهت سر بزنم خیلی خیلی دلم تنگ شده بود اما الان خیلی خوشحالم که میبینم بازم نوشتی مثل همیشه عالی

غزاله 1391/01/07 ساعت 10:45 ق.ظ

خوب یا بد...
تو که نباشی ! چه فرقی میکند امروز چندم است؟؟؟؟

بهناز 1391/01/07 ساعت 03:14 ب.ظ

چه خوب که دیگه گذرت اینورا نمی افته...

آزاده 1391/01/07 ساعت 09:38 ب.ظ

گاهی با یک قطره ، لیوانی لبریز می شود


گاهی با یک کلام ، قلبی آسوده و آرام می گردد


گاهی با یک کلمه ، یک انسان نابود می شود


گاهی با یک بی مهری ، دلی می شکند


!! مراقب بعضی یک ها باش


... در حالی که ناچیزند ، همه چیزند


فائزه 1391/01/08 ساعت 09:44 ق.ظ http://harfhaye-bi-bahane.blogfa.com


مانده تا برف دلم آب شود ...
تو دنبال آب کردن برف دلت باش

*** 1391/01/08 ساعت 10:39 ق.ظ

سلام
این روزا انگار نیستی شاید رفتی مسافرت یا شاید هم سرت گرم شلوغی عیده و حسش نیست که بیای به وبت سر بزنی...
اومدم بهت سر بزنم تا یه وقت فکر نکنی که بی معرفتم و تو این شلوغی عید تو رو یادم رفته...
تو هم زودتر بیا رفیق... این دفعه بیا و از خوشی های این چند وقتی که نبودی بنویس...
دلم خیلی برات تنگ شده... البته این طور که معلومه دل همه برات تنگ شده
خودمونیم رفیق... تو دلت واسه ما تنگ نشده؟!

چرا دلم واسه خیلی ها تنگ شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد