یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

کودک درون


در من کودکی هست ایستاده بر بامِ خانه


با دست‌هایِ باز با میل وحشیانه به پرواز


در من کودکی هست نشسته بر لب حوضی‌ قدیمی‌


زیرِ پلک‌هایش موجی از ماهی‌ و دریا و ساحلی حقیقی‌


در من یک کودک جسور از تهِ تاریکی‌ خیز بر می‌دارد


در آغوش می‌گیرد کسی‌ را که از تنهایی ترس دارد


کسی‌ را که اندوهِ چشم‌هایش را هیچ کس دیگر ندارد


کودکی که هر شب وقتِ خواب می‌پرسد


گنبدِ به این کبودی


چرا من بودم و تو نبودی ؟




نظرات 6 + ارسال نظر
... 1392/02/27 ساعت 01:59 ب.ظ

قشنگ بـــــــــــــــود، مرســـــــــــــــــی . . . =)

... 1392/02/27 ساعت 02:36 ب.ظ

ببخشیـــــــــــــــد، یه ســــــــــوال : چــــــــــــــــرا دیگه " عکس " نمیذارید برای پستـــــــــــاتون؟؟؟؟؟؟ =(

تنهایی 1392/02/27 ساعت 03:19 ب.ظ

خیلییییییییییییی قشنگ بود...
میسی

Mina 1392/02/27 ساعت 04:05 ب.ظ



تمام این سال ها

کسی را پاشویه میکردم

که ازتب دیگری میسوخت … !

خاطره 1392/02/28 ساعت 10:17 ق.ظ

وقتی توی این صفحه ام انگار دنیا عوض شده
مرسسی

بهنام 1392/02/28 ساعت 09:39 ب.ظ

کاشکی آدم بزرگا ، هنوز که هنوزه دلشون به پاکی دوران کودکیشون بود ...

خیلی زیبا بود. متشکرم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد