یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه


شما که سواد داری


لیسانس داری ، روزنامه خونی


با بزرگون می شینی، حرف میزنی ، همه چی می دونی


شما که کله ت پره ، معلّم مردم گنگی


واسه هر چی که می گن جواب داری ، در نمی مونی


بگو از چیه که من ، دلم گرفته؟

راه میرم دلم گرفته ،  می شینم دلم گرفته 


گریه می کنم ، می خندم ، پا میشم، دلم گرفته


من خودم آدم بودم ، باد زد و حوای منو برد

سوار اسبی بودم که روز بارونی زمین خورد

عمر من کوه عسل بود ولی افسوس

روزای بد انگشت انگشت اونو لیسید

 بعد نشست تا تهشو خورد ....

 

"محمد صالح اعلا"




نظرات 12 + ارسال نظر
بهنام 1392/11/17 ساعت 11:15 ب.ظ

سلام.
کاشکی روزای بد به جای اینکه کوه میشدن و میموندن تو دل آدما ،
آب میشدن و میرفتن تو دل زمین یا که دود میشدن و میرفتن تو دل آسمون ...
پست زیبایی بود. متشکرم.

nima 1392/11/17 ساعت 11:31 ب.ظ

سلام دادا
نعرکه بود... دمین گرم

یک نفس 1392/11/18 ساعت 11:50 ب.ظ http://yeknafas.persianblog.ir

ghashang bd

tala 1392/11/19 ساعت 09:02 ق.ظ

in roozaye bad tamoomi nadaran lanatia

ندا 1392/11/19 ساعت 01:21 ب.ظ

neda 1392/11/19 ساعت 04:34 ب.ظ http://soozeeshtiyagh.blogfa.com

چطوری مهندس جون؟

سلام مرسی خوبم. شما چطوری

[ بدون نام ] 1392/11/19 ساعت 11:19 ب.ظ

هوا چشه ؟

فائزه 1392/11/20 ساعت 10:39 ق.ظ

سلام
خوبی رضا؟ چه خبرا؟
قشنگ بود مرسی

سلام مرسی ممنون.خبر سلامتی...شما چه خبر

neda 1392/11/22 ساعت 12:16 ق.ظ http://soozeeshtiyagh.blogfa.com

خوشبختی را در همین لحظه باور کن ، لحظه ای که دلی به یاد توست . . .

سلام مهندس وقتی تو پروفایلتون دیدم نوشتین به شعر علاقه دارین مشتاق شدم بیشتر باهاتون اشنا بشم شما ششعر هم میگید؟

البذراعغ

یاده اون روزی بخیر که وقتی میرسیدیم آخره خط معلم میگفت نقطه سره خط.یادته؟هیییییییییییییییییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد