یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

دوستت دارم


پدرم می گفت


پدر بزرگت


دوستت دارم را


یک بار هم به زبان نیاورد


مادر بزرگت -اما


یک قرن با او عاشقی کرد


_____________________


ب ن : یاد این شعر افتادم بی ربط با این پست نیست :


اظهار عشق را به زبان احتیاج نیست

چندان که شد نگه به نگه آشنا، بس است



نظرات 18 + ارسال نظر
مجنون لیلی 1392/03/20 ساعت 05:34 ب.ظ http://www.cry4u.blogfa.com

همه ی ما نیاز داریم دل کسی برایمان تنگ شود
اگر مایل بودی وبلاگم را با نامم لینک کن
ممنونم

Me 1392/03/20 ساعت 07:55 ب.ظ

نمیدونم چرا ولی باخوندن این پست یاد این متن افتادم.البته هیچ ربطی با پست شما نداره اما خب . . .

پدربزرگ خیالش راحت بود که مادربزگ هرجایی نمی رود غافل از اینکه هرشب دور از چشم او به خواب هفت پادشاه میرفت!!!

+کلا از ساکنین دائمی نت تشریف دارین دیگه.زود به زود آپ میکنی،به قول خودت بیشتر وقتا آن هستی!!!

+تو این دنیا آدمای آشنا زیاد واسه آدم خوشایند نیستن.گای آدم پیش غریبه ها راحتتره

سایه 1392/03/20 ساعت 08:22 ب.ظ

این مطلب به تفاسیر بهنام نیاز داره
بهنام زود بیا نظر بده

بهنام 1392/03/20 ساعت 09:42 ب.ظ

وقتی عنوان پست رو خوندم، بقدری زیبا بود که برای لحظاتی

روش موندم و برای خودم تکرارش کردم .

آخه جمله زیباییه : "دوستت دارم"

نمیدونم چی بنویسم؟
شاید پدرها فقط توی دلشون این جمله رو میگن و مادرها خیلی زود حرف دلشون رو به زبان میارن .

اصلا بعضی چیزا خیلی زیبا هستن تا جایی که نمیشه توصیفشون کرد.
یکیشون : وفای پدر
یکی دیگم : محبت مادر

پست تاثیرگذاری بود. ممنونم.

سایه 1392/03/20 ساعت 11:29 ب.ظ

مرسی بهنام حرفات جالب و خوندنی

mahsa 1392/03/21 ساعت 12:40 ق.ظ

doroste k marda be zabon nemiaran ama ghalban dost daran tarafo ama khob inam bayad dar nazar dasht k khanoma ehtiaj be shenidan dostat daram daran !:)bayad began dg!!!!

خخ 1392/03/21 ساعت 03:39 ق.ظ

یکی از فانتزیام هـم اینه که پورشــه پانامـرا دیدم

با عجله سوارشم بگم چرا دیراومــدی بعـدش که

راننده رو دیدم بگم:اَ اَ اَ ببخشید فک کردم بابامه ؛بعد پیاده شم

خخخخ 1392/03/21 ساعت 03:41 ق.ظ

دوست دارم الان یکی بغلم کنه بگه:

چته دیوونه بیا این یه نخ سیگارو بکش!!

منم بگم پاشو بروگمشوکصافت آشغال ناباب

خیلی صحنه آموزنده و ملودرامی میشه!


تفاوت ما با نسل جدید :

آن چیست که بدون آن نمیتوان زندگی کرد اما دیده نمیشود ؟

جواب ما : هوا

جواب نسل جدید : وایرلس !



دخترا , پسرا… هرچقدرم عاشق چاووشی و یگانه باشید

یا حتی عاشق افتخاری و شجریان باشید

بازم هیچ فرقی نداره

شب عروسیتون باید امشو شوِ شِ لیپک لی لی لونه بذارید

این یه قانونه !

خخخخخ 1392/03/21 ساعت 03:47 ق.ظ

من ساعت خوابم رو با آمریکا تنظیم کردم …

فقط مونده درسم رو تموم کنم،ویزا بگیرم، آیلتس قبول شم

پذیرش بگیرم، پول در بیارم و بلیت بخرمو برم …

همین


یارو همچین می گه من تفریحی سیگار می کشم

انگار بقیه برای شکنجه و عذابشه که می کشن!



یا به پدربزرگ و مادربزرگ های ما اس ام اس نده

یا اگر می دی، لطف کن خودت براشون توضیح بده یعنی چی!

از بس نشستیم توضیح دادیم فکمون در رفت!


تــا چـن سال دیــگه تعداد خواننده ها از شنونده ها بیشتر میشه

بعد تو سایت های موزیک اسم شنونده های جدید رو میذارن

خخخخخخخخ 1392/03/21 ساعت 03:51 ق.ظ

مهمون اومده خونمون جلوش پا شدیم

میگه بشینید توروخدا برای من پاشدید؟

په نه په همینجوری خوشحالیم، داریم موج مکزیکی میریم

یکی میگفت : باید از کنار مشکلات زندگی

با سرعت عبور کنی و بگی مییییگ میییییگ !!!

اما انگار نمیدونست مشکلات نشستن رومون و میگن:

انگوررررررری ، انگوررررررری !


هی بگین انگلیسی آسونه…!

سه جادوگر به سه ساعت سواچ نگاه میکنند؛

کدام جادوگر به کدام ساعت نگاه میکند

حالا به انگلیسی ترجمه کن!!!!!

Three witches watch three Swatch watches

Which witch watch which Swatch watch

روایت داریم ۳نفر بعد از خوندن این دیوونه شدن


رفتم انتشارات دانشگاه.

کمی عجله داشتم، فقط چند برگ کاغذ آچار لازم داشتم.

گفتم: دوست من چندتا آچار لطف میکنید؟

راد اس ام اس

گفت: کاغد آچار باید بری از بیرون دانشگاه بخری.

این کاغذا یارانه دانشگاست. واسه همینه هر برگ کپی ۳۰ تومن میشه.

گفتم: خوب منم پولشو میدم که…

گفت: نه، بحث پولش نیست. اینجا فقط کپی میگیریم. کاغذ نمیفروشیم.

فکر کرده بود به همین راحتی کوتاه میام منم کم نیاوردم

توی کیفمو گشتم یه برگ آچار سفید پیدا کردم دادم بش گفتم:

بی زحمت بیست برگ از رو این برام کپی بگیرین

یعنی طرف داغ کرده بود در حد تیم ملی

خخخخخخخ 1392/03/21 ساعت 03:59 ق.ظ

آخه رو چه اصولی بعضیا میخندن رو لپاشون ۲ تا حفره ایجاد میشه ؟

چرا ما میخندیم پرانتز باز میشه؟

.

دروغ رو هــمــه مــیــگـــن

امــا اونــجــاش بــه آدم فــشــار مـــیــاد

کــه هــمــراه بــا شــنــیـــدنِ دروغ

خــر هـــم فـــرض بــشـــی

بیمار: واقعا عجیبه آقای دکتر!

از وقتی شروع کردم به صحبت با شما

و دردها و مشکلاتمو براتون گفتم

سردردم کلا از بین رفته

دکتر: از بین نرفته خانم ، به من منتقل شده !

چهارتا از مهم ترین دست آوردهای دانشگاه:

-اس ام اس دادن بدون نگاه کردن به موبایل

-خوابیدن در حالت نگاه کردن به کتاب

-کار گروهی در هنگام امتحان

-حرف زدن بدون تکون خوردن لب !



رفیقم تعریف میکرد :

امروز ناهار آبگوشت داشتیم ، طبق معمول منو و داداشم سر استخون قلم ، دعوامون شد ...

مامان از تو آشپزخونه داد میزنه :

چتونه خونه رو گذاشتید رو سرتون ، مگه شما سگید که بر استخون دعوا میکنید ؟؟؟

صد بار گفتم استخونا برا باباتونه ...!!!؟؟؟

من

داداشم


غضنفر در گوش راننده پچ پچ میکرده.میگن چی میگه ؟


راننده میگه : بابا دیونم کرده میگه چپ کن بخندیم!




آیا میدونستین وقتی لبهاتون رو غنچه کنید دماغتون گشاد میشه ؟




حالا بشه یا نشه دلیل نداره تو الان اونجوری کنی ضایع !




نحوه ی جستجوی پسرا تو گوگل :

نرم افزار پارتیشن بندی

نحوه جستجوی دخترا تو گوگل:

چطوری هاردمو به چند تا درایو تقسیم کنم؟

الان سه تا درایو دارم. میخوام بشه ۶ تا !

خخخخخخخ 1392/03/21 ساعت 04:03 ق.ظ

عطسه گرامی، یا بیا یا برو!

هیچ خبرداری که وقتی اون وسط گیر میکنی، قیافه آدم عین منگول ها میشه…؟؟


داشتیم وسایل انباری رو مرتب می کردیم، مامانم یه مداد رنگی ۲۴ رنگِ قاب فلزی از تو یه کارتن در آورد.
زد زیر خنده گفت: می دونی چیه؟
گفتم: نه!
گفت: این رو خریده بودم هر وقت معدلت ۲۰ شد، بهت بدم، ولی حیف که نشد.



شما یادتون نمیاد بزرگترین خلاف ما زمان مدرسه داشتن حل المسائل بود!

از اختلاس هم جرمش بیشتر بود !


راه های دیوانه کردن زن ها مردها بخوانند




وقتی بعد از یک روز شلوغ براتون غذا درست کرد و با تمام خستگی کنارتون نشست بهش بگید:ممنون عزیزم ، خوب شده ، ولی کاش قبل از درست کردنش به مامانم زنگ میزدی و طرز تهیه این غذا رو ازش میپرسیدی …




وقتی در جمع فامیل خودتون هستید شکم بزرگ پدرزنتون رو سوژه خنده همه قرار بدهید.




از صبح کتونی پا کنید و تا شب هم از پاتون در نیارید تا جورابتون بوی گربه مرده بگیرد و بعد با همان جورابها برید توی رختخواب.




به صورتش نگاه کنید و باحالتی متاثر بگید:عزیزم چقدر پیر شدی…




وقتی تخمه میخورید پوستهای تخمه را هر جای بریزید غیر از بشقاب جلوی دستتون.




وقتی زنتون حواسش کاملا به شماست وانمود کنید زنتون رو ندیدید و یواشکی به بچه هایتون بگید:دوست دارید براتون یک مامان خوشگل بیارم!!.

وقتی با تلفن صحبت میکنید به محض ورود همسرتون با دستپاچگی بگید :باشه ، من بعدا بهت زنگ میزنم ..و سریع گوشی رو قطع کنید..




همیشه از گیرایی چشمهای دختر خاله ترشیده اتون تعریف کنید..




خاطرات شیرین دوران مجردی خودتون رو با دوست دخترهای داشته و نداشته خودتون براش تعریف کنید..




وقتی با اون تو رستوران هستید با صدای بلند باد گلو بزنید..




او را با اسمهای مختلف مثل :سمیرا ،مریم ، پریسا، آتنا، شیوا… صدا کنید و بعد بگید ببخشید عزیزم این روزها حواسم زیاد جمع نیست!!




و در آخر سعی کنید یک چادر مسافرتی خوب یا ماشین راحت بخرید که شبهای که قرار است بیرون از خونه بخوابید ، زیاد سختی نکشید!!!؟





خخ

خخخخخخ 1392/03/21 ساعت 04:04 ق.ظ

چیه؟حرفیه؟
دوسدارم بخندونم بچه هارو. بتوچه؟
اگه گفتید کیم؟

نمیدونم والا

خاطره 1392/03/21 ساعت 12:54 ب.ظ

عالی بود عالی
یک قرن عاشقی کم حرفی نیستا

بهنام 1392/03/21 ساعت 09:53 ب.ظ

پی نوشت بسیار به جایی بود.
یه جورایی پاسخی بود به متن.
ممنون.

سحر 1392/03/21 ساعت 11:24 ب.ظ

عالی بود. راستی خیلی وقته دیگه اهنگ پیشنهاد نمی کنیااااا

ن 1392/03/29 ساعت 10:42 ق.ظ

من خیلی وقت بود نخندیده بودم! مرسی واقعا
مخاطب: خخخخخخخخ !

mahta 1392/04/04 ساعت 10:55 ب.ظ

جالب بود. همیشه نمیشه عشق و از نگاه فهمید چون گاهی دروغ میگن. باید به زبون آورده شه تا باور بشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد