یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه


امشب دوباره منو خیال خام بودنت...



نظرات 15 + ارسال نظر
سیما 1392/01/14 ساعت 11:37 ب.ظ http://mehraboon.blogsky.com

امشب دل منم عجیب گرفته ...
عجیب...

ریما 1392/01/15 ساعت 01:02 ق.ظ

سلام .میخوام بهت بگم داداش. چون هرشب اومدم توی وبلاگت باحرفای قشنگ اروم گرفتمواشک ریختمو خوابیدم به خودم گفتم یکی هست که هم زبونمه.ی داداش که همیشه حواسش به همه هست. چند وقتی هست که هوای دلم ابری وچشمام بارونی. اگه حرفات نبود من مرده بودم. هرشب قبل ازخواب میام اینجا بعد میخوام. بازم بنویس. اینجا روخالی نکن. بدون یکی هست که با نوشته ها اروم میشه. بنویس که برای هرکی هرکارب میکنی بجای تشکر توی دهنت میزنه. بنویسه بذار غصه من کم بشه.

ناهید 1392/01/15 ساعت 01:26 ق.ظ

و خدا هست دگر غصه چرا؟
{بی خیالی سپر هر درد است.. بی خیال از غم دنیا هیهات.. من که تنها هستم..}
گیومه رو خودم گفتم الن.. خخخخخخخخخخخ!

فرناز 1392/01/15 ساعت 01:55 ق.ظ

امشب دوباره منو خیال خام بودنت...
خمار کرده مرا حتی تار مویت ...
من و بی وزنی نبود نگاهت...

ارسطو 1392/01/15 ساعت 09:08 ق.ظ

سلام وبلاگتون مطالبی داره که من خیلی دوست دارم
من شما رو لینک کردم اگه خواستید شما هم این کار رو بکنید ممنون از شما
alireza697.blogfa.com

سمانه 1392/01/15 ساعت 10:21 ق.ظ http://s-gh1359.blogfa.com

سلام .سال نوی شما مبارک .امیدوارم سال خوبی در پیش داشته باشی
هیچ دستی مرحم این زخم وحشتناک نیست
این طرفها هیچ چشمی هیچ عشقی پاک نیست

نیلوفر 1392/01/15 ساعت 12:34 ب.ظ

سلام...من فک کنم نزدیک دوساله البته اگه اشتباه نکنم..مطالتونو میخونم..تقریبا هر روز میام سر میزنم ببینم مطلب جدید گذاشتین یا نه!!:)
مطالبتونو یه جا کپی میکنم..همه خوششون میاد..
این جاfrienfa.com
کاربری من nilobala هستش.
حرفاتون به دلم میشینه.خسته نباشید میگم بهتون.موفق باشید.@};-

بهنام 1392/01/15 ساعت 01:50 ب.ظ

کاشکی بود ...

الهه 1392/01/15 ساعت 01:51 ب.ظ

این روزها چقدرهوای تومیکنم....مرسی رضاجان

tanha 1392/01/15 ساعت 04:45 ب.ظ

خدایا نتــــرس!!

دســـتت را بــه مــن بــده بیـــا پاییـــن...

اینجــــا انــقدر هـا هــم وحشتنــــاک نیســــت.......

اگر هم باشد!
.
.
.

خود کرده را تدبیر نیست.....!!

میرا 1392/01/15 ساعت 11:44 ب.ظ http://www.miiiraaa.blogfa.com

نشستیم تنها ، رو به این دیوارا ...

ریما 1392/01/16 ساعت 02:59 ق.ظ

سلام. چیشده خوش قول چرا چند شب نمیای. نکنه توهم دچارجو دنیا شدی...حالا که ازت تعریف کردن .نمیای .یا دیدی ما باحرفات اروم میشم کلاس میذاری. تو دیگه بوی این دنیای هارونگیر ......

سلام. قبلنا یه چیزى بود به نام "حوصله" الان دیگه منقرض شده

ned.a 1392/01/16 ساعت 11:00 ق.ظ

سلام...ها چیه رفیق این روزا مث روزای آخر سال خیلی با روحیه به نظر نمیرسی؟ یه چند وقتی بود که جواب همه رو میدادی الان بازم می بینم که روزه سکوت گرفتی... بی حوصله شدی یا دلتنگ؟

سلام راستش نمیدونم چی بگم, از این روزمرگی خسته شدم

ندا 1392/01/16 ساعت 01:16 ب.ظ

واااااااااااای که چقدر دلم برای این وب و صاحبش تنگ شده بود
چرا خسته؟!!!
یه خورده خجالت بکشین این همه میاین به این وب ولی دریغ از یه ذره روحیه واقعا که...
داداشم یادت نره که خود آدمه روزشو میسازه پس نباید خسته بشی...
به این فکر کن همه لحظه لحظه زندگیت واسه خودش ارزشی داره نزار که به بطالت بگذره
اگه مثل من و دوستای من باشی که بدون اینکه دیگران ناراحت بشن بتونی بخندی و بخندونی دیگه خسته نمیشی
دیروز یکی دوسام بهم اس که ندا بیا اس بازی کنیم یه خورده بخندم در این حد دوسام بهم لطف دارن...

مرسی نداجون

فیروزه 1392/01/17 ساعت 12:16 ق.ظ

سلام اقا رضا وبلاگ زیبایی دارید نوشته هایی که از اعماق وجودتون سرچشمه گرفتند.
من قلم شما را تحسین میکنم

سلام ممنونم ولی بارها گفتم اینجا هیچ متنی از من نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد