یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

کاش نسیمی بوزد...


ابرهای دلم هوای باریدن دارد...


کاش نسیمی بوزد، آخر اینجا جای باریدن نیست.



نظرات 12 + ارسال نظر
Amir 1391/09/25 ساعت 12:35 ب.ظ

سلام دوست عزیز . خسته نباشی. از اونجایی که من میدونم وبلاگ نویسی کار تقریبا وقت گیریه می خوام بهت کمک کنم هیچ دلیل خواسی هم نداره شنیدی میگن دلم میگه ؟! الان حک کمو داره دلم گفت تازه وارد هم نیستم ! یه وبلاگ دارم http://223211.rozblog.com/
یه سایت دارم http://lifarjan.ir/
الان هدف اینه که بگم همینجوری دوس دام کمکت کنم !
آیدی یاهومو میزارم اینجا اگه دوست داشتی پیام بده !
امیر
ID Yahoo! : vf1y

سایه 1391/09/25 ساعت 03:33 ب.ظ

مرسی

ツمیـ ــس 1391/09/25 ساعت 04:21 ب.ظ http://2face.blogfa.com

لـآیکـــــــــــــــــــــ
+:)

rahgozar 1391/09/25 ساعت 06:46 ب.ظ

رهگذر بودم میومدم ومیرفتم مثل بقییه فکر کردم میخوای بری بازم رهگذرم اقا رضا خوشحالم صمیمانه

سلام آقا رضا چقدر خوشحال شدم دیدم که دوباره برگشتی...
به به...به به...
خاطرات نه سر دارند نه ته!!!
بی هوا می آیند تا خفه ات کنند!میرسند گاهی وسط یک فکر
گاهی وسط یک خیابان ...سردت میکنند،داغت میکنند!!!
رگ خوابت را بلدند،زمینت میزنند،خاطرات تمام نمیشوند.
تمامت میکنند...

تو میگویی هوای باریدن ،
من میگویم هوای تسکین
...
..
بارش همان تسکین است
و قطره قطره اش همدم
اگر او هم برود
یقین که دیوانه خواهم شد !

بهنام 1391/09/25 ساعت 09:27 ب.ظ

سلام. منم دلم خیلی گرفته . ای کاش یه چیزی رو بهونه میکردمو های های گریه میکردم.
ممنون از متن زیباتون.

آهو 1391/09/26 ساعت 05:35 ب.ظ

پر از اشکمــ ولی میخندمــ به سختی

به قول فــــــروغ که میگفت:شهــامت میخواهد ســـــــرد

باشی ولی گــــــــرم لبخند بزنی

من از خــــود هم بریده ام!!!

میخواهم تــــــو را دفن کنم

در زمینی ســــرد

و یا در عمق وجودم شـــــــاید!!!

من به خــــود می آیم

روزهاست که دیگـــــــر احساست نمیکنم

شاید تنهــــــایی ینی این

به خــــود میگویم

گاهی هیچ کس را نداشته باشی بهتـــــــر است

پس تو را دفن خواهم کـــــرد.....



/حسین شریف/

DS 1391/09/26 ساعت 08:23 ب.ظ http://8789.blogfa.com

چــــنـد روزیــســــت سیگارم دلـــم را مـــی زنـــد

میلی ندارم ..!!

امــــــــــا ...

بـــی انـصـــفــیـســـت

تــــرکـــش کـــنـم ...

شـــــآیــد دلـــــی

در ســــیـنـه ی نـحـــیـفــش

بــــا هـــر پــــک مـــی تـــپـد ...

اعــــتـراف مـــی کــــنـم ...

هــیـچــــگـــاه سیگارم را تـــــرک نـــخــــواهــــم کـــرد

zohreh 1391/09/27 ساعت 05:03 ب.ظ http://tashaghayegh1.mihanblog.com

ابر و نسیم ؟؟ تو دل شما چه چیزایی پیدا میشه !!
نگرانت شدم شدید،
منم واست دعا میکنم که بارون نیاد وگرنه خیلی بد میشه !!

HaNi 1391/10/03 ساعت 02:40 ق.ظ

کــــــــــــــــاش میــــــــ شد . .
آدمـــــــــــــ ،
گــــــآهی ،
به اندازه ی نـیــآز، بمیـــــرد!!!

neda 1391/10/04 ساعت 10:27 ق.ظ




زیبا بود کلی . خوبه که هستی .............. ندا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد