یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

دوران خوب مدرسه


دیروز میگفتم :


مشقهایم را خط بزن … مرا مزن


روی تخته خط بکش … گوشم را مکش


مهر را در دلم جاری بکن … جریمه مکن


هر چه تکلیف میخواهی بگیر … امتحان سخت مگیر


اما کنون ..


مرا بزن … گوشم را بکش .. جریمه بکن .. امتحان سخت بگیر


مرا یک لحظه به دوران خوب مدرسه باز گردان




نظرات 30 + ارسال نظر
Zahra 1391/06/31 ساعت 05:22 ب.ظ http://beruz0098.blogfa.com

سلام.......وبت خیلی قشنگه......به منم یه سر بزن......خوشحال میشم....راستی لینکت کردم

negin 1391/06/31 ساعت 06:19 ب.ظ

salam kheili dir update mishi

خـــــــــــــــــــزان 1391/06/31 ساعت 11:27 ب.ظ

سلام هیچ وقت اول مهر رو دوست نداشتم همیشه خودم رو میزدم به مریضی اولین روز مدرسه نرم
چقدر زود همه چیز میگذره!!!
چقدر زود آدم پیر میشه...
زندگی شهد گل است
میخوردش زنبور زمان
آنچه می ماند از آن
عسل خاطره هاست

شقایق 1391/07/01 ساعت 10:06 ق.ظ http://24173.parsfa.com

وبلاگ جالبی دارین مطالب کوتاه و زیبا اگر باتبادل لینک موافقین بهم سر بزنید برا اینکه وبم رو قشنگ کنم به کمکتون احتیاج دارم مرسی اگه کمکم کنید

http://24173.parsfa.com

دوست 1391/07/01 ساعت 01:53 ب.ظ

سلام
واقعا کاش می شدم
کاش ...............

شقایق 1391/07/01 ساعت 05:55 ب.ظ

سلام عالی بود فوق العاده بود مرسی
خسته نباشی دیر اپ میکنی ولی خوب اپ میکنی

یک نفس 1391/07/01 ساعت 05:56 ب.ظ

عالی بود ازش استفاده کردم اشکالی نداره؟

آهو 1391/07/01 ساعت 06:13 ب.ظ

واااااااااااااااااااای که چقدر دلم واسه مدرسه تنگ شده

سلام
خیلی قشنگ می‌نویسین
خیلی وبتون رو دوست دارم..

حوا 1391/07/01 ساعت 08:37 ب.ظ

خوش به حالتون چقد هوادار دارین.

Hasti 1391/07/01 ساعت 09:31 ب.ظ

خیلی قشنگ بود.دلم برای دوران مدرسه تنگ شد.
آقا رضا زود زود آپ کن دیگه.

من 1391/07/02 ساعت 08:05 ب.ظ

از تاریخ2مهر به مدت3روز تمام مسلمانان استفاده از گوگل و یوتیوب را متوقف میکنند،
زیرا از متوقف کردن نمایش فیلم اهانت آمیز به ساحت پیامبر اعظم خودادری کردند دو دقیقه زمان برای تکثیر این خبر برای کل مسلمانان صرف کنید تا چنانچه باریتعالی از ما سوال فرمودند در مقابل اهانت به پیامبر محبوب او چه کردیم بتوانیم پاسخی داشته باشیم!!!

HaNi 1391/07/02 ساعت 09:12 ب.ظ

هیچوقت اول مهر رو دوست نداشتم ...
اما الان دلم می خواد کاشروی اون نیمکت ها می نشستم :(((
گاهی وقت ها چه زود دیر می شود

H89 1391/07/03 ساعت 11:18 ق.ظ http://8789.blogfa.com/

یاران
وقتی که صدای حادثه خوابید
بر سنگ گور من بنویسید
یک جنگجو
که نجنگید
اما...
شکست خورد .

وحید 1391/07/03 ساعت 08:54 ب.ظ

سلام - عالی 20

وبلاگتو دوست عزیز خیلی دوست دارم .

سلیمان 1391/07/03 ساعت 09:17 ب.ظ http://www.soleiman2.blogfa.com

من خیلی میام اینجا و لذت میبرم از نتوشته هاتون . واقعا اینا رو خودتون میگید ؟

لیلا 1391/07/03 ساعت 09:26 ب.ظ

بسیار زیبا و دلنشین
منو به گذشته برد..

mona 1391/07/04 ساعت 09:34 ق.ظ http://monaaabudi.blogfa.com

آییی گفتیااا

مهسا 1391/07/04 ساعت 01:36 ب.ظ

وایییی..انقدر دلم برای دوران مدرسه تنگ شده
حیف!موقعی که بهم میگفتن قدر این روزاتو بدون نفهمیدم..دیر شده..دیر فهمیدم

فروغ 1391/07/04 ساعت 04:10 ب.ظ http://kafeayene.blogfa.com

گریزی از این پاییز اضطراب انگیز نیست؛ بوی کیف چرمی نو، مدادهای نتراشیده و دفترچه های سفید؛ ۶ صبح بیدار باش بچه های خوب شاگرد اول؛ مشق غروب و سوز افسردگی مادر جوان؛ برق رفتگی و خواب رفتگی زیر کرسی مادر بزرگ؛ ناگزیر پا در چکمه زرد سال می کنیم؛ سرما مورمور می کند روحمان را!

ندا 1391/07/05 ساعت 03:35 ب.ظ

از بین این همه سال دلم واسه سه سال تنگ شده...
اول دبستان
پنجم دبستان
دوم راهنمایی
بهترین سالها بودن واسم....
هیچ وقت قرار نیست یادم یادم بره...
جشن آب سال سوم راهنمایی هم به یاد موندنی بود برام...
کاش همشون برگردن
کاش دوستام نمیرفتن پیش خدا...!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ندا 1391/07/05 ساعت 03:36 ب.ظ

آقا رضا جدی چرا جواب نمیدی؟!!!!
جون من بگو...

جواب به چی عزیز؟

هدی 1391/07/05 ساعت 04:26 ب.ظ http://mahniyajun.niniweblog,com

اولین روز دبستان بازگرد // کودکی ها ، شاد و خندان بازگرد
باز گردای خاطرات کودکی//بر سواراسب های چوبکی
——————————————————-
خاطرات کودکی زیباترند//یادگاران کهن مانا ترند
درس های سال اول ساده بود //آب را بابا به سارا داده بود
——————————————————–
درس پند آموزروباه وخروس//روبه مکارودزدوچاپلوس
روزمهمانی کوکب خانم است//سفره پرازبوی نان گندم است
——————————————————–
کاکلی گنجشککی باهوش بود //فیل نادانی برایش موش بود
با وجود سوزوسرمای شدید//ریزعلی پیراهن ازتن می درید
——————————————————–
تا درون نیمکت جا می شدیم//ما پرازتصمیم کبری می شدیم
پاک کن هایی ز پاکی داشتیم //یک تراش سرخ لاکی داشتیم
——————————————————–
کیفمان چفتی به رنگ زرد داشت//دوشمان ازحلقه هایش درد داشت
گرمی دستانمان ازآه بود//برگ دفترها به رنگ کاه بود
——————————————————–
مانده در گوشم صدایی چون تگرگ//خش خش جاروی با با روی برگ
همکلاسی های من یادم کنید // بازهم در کوچه فریادم کنید
——————————————————–
همکلاسی های درد ورنج و کار//بچه های جامه های وصله دار
بچه های دکه ی سیگار سرد //کودکان کوچک اما مرد مرد
——————————————————–
کاش هرگز زنگ تفریحی نبود//جمع بودن بود و تفریقی نبود
کاش می شد باز کوچک می شدیم//لا اقل یک روز کودک می شدیم
——————————————————–
یاد آن آموزگار ساده پوش //یاد آن گچ ها که بودش روی دوش
ای معلم نام و هم یا دت به خیر//یاد درس آب و بابایت به خیر

ای دبستانی ترین احساس من
بازگرد این مشق ها راخط بزن

(( سروده ی محمدعلی حریری جهرمی


وب قشنگی دارید ،دوست داشتید به وبلاگ دختر کوچولوی منم سر بزنید.خوشحال میشم

ندا 1391/07/05 ساعت 06:23 ب.ظ

جواب به این همه حرفایی که بچه ها واست میزنن
میتونم یه سوال شخصی ازت بپرسم؟!!!
البته میدونم فوضولیه.....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

البته

اذر 1391/07/05 ساعت 07:05 ب.ظ http://www.azar20.blogfa.com/

سلام عزیز..مرسی ازوب قشنگت..واقعا منم دلم میخواست روزای قشنگ مدرسه برکرده..استرسای امتحانا..اززیر درس دررفتنا..شیطنتا..اصورت سبز تابلوی کلاس..گچای رنگی..که همیشه دستام گچی بود..اخ کجایی مدرسه که دلتنگتم...

دونده 1391/07/05 ساعت 07:19 ب.ظ

ببخشید
مانعی نداره از این مطلب استفاده کنم؟
گفتید مطالب رو خودتون نمی نویسین. پس منبعش کجاست تا با ذکر منبع بذارمش؟

نه عزیز

ندا 1391/07/06 ساعت 09:20 ب.ظ

شد دو تا سوال...
چند سالته؟!!!!
اهل کجایی...؟!!!!!!!
بازم معذرت...
آرزومه همیشه خوش باشی...

عزیزم همه چی تو پروفایلم هست

رویا 1391/07/08 ساعت 04:02 ب.ظ

سلام، سروده تون عمیقا به دلم نشست، کاش..... نه امکان نداره........
شور و حال کودکی برنگردد دریغا...قیل و قال کودکی برنگردد دریغا
رویا هستم 29 ساله و اهل کرمانشاه، کودکی های خود را در استان کوهستانی و سرسبز کرمانشاه سپری کرده ام و اکنون سال هاست در تهران روزنامه نگار هستم.
خوشحال شدم از آشنایی با وبلاگتون، پیروز باشید

GHARIBE 1391/08/06 ساعت 06:47 ب.ظ

سلام-دلم گرفت.ممنون

sahra 1391/12/08 ساعت 12:12 ب.ظ

aliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii bod refigh manoo bordi to on doran ali bod damet garm

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد