یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

نو بر


نوبر است این چشم ها حیف است خوابش می کنی
تا به کی قلب مرا هر شب خرابش می کنی؟

آنقدر سیب گناه از چشم هایت می کند
مطمئنا یک شبی آدم حسابش می کنی

کاش می شد کوچه ای باشم که شب ها در سکوت
با قدم هایت دچار اضطرابش می کنی

باشد از جنس خدایی پس خدایی کن بگو
کی دعایی را که کردم مستجابش می کنی؟

خانه ای می سازم از عشق تو در رویای محض
با وجود آنکه می دانم ...... خرابش می کنی!

سمیرا یحیی پور



نظرات 8 + ارسال نظر
مه شید 1391/02/20 ساعت 08:31 ب.ظ http://anashid67.blogfa.com

باز هم خرابش کرد...

tahere 1391/02/21 ساعت 09:48 ق.ظ

خیلی قشنگ بود ، آفرین به حسن سلیقه تو !!!

اعتید پیدا کردم به وبلاگ تو ، هر روز میام که ببینم تازه چی داری ...

آرزوی موفقیت دارم برات

نسرین 1391/02/21 ساعت 10:33 ق.ظ

ممنووووووووووووون ............. مرسی ک اسم شاعر هم ذکر شد

غزاله 1391/02/21 ساعت 11:54 ق.ظ

من تمام هستی ام را در نبرد با سرنوشت
در تهاجم با زمان
آتش زدم. کشتم.
تا همه خوبها رفتند و خوبی ماند در یادم!
من از پی مقصد ها به مقصود های پوچ افتادم...
بهارم رفت... عشقم مرد... یارم رفت!!!!

N 1391/02/21 ساعت 12:38 ب.ظ


گاهی دست (خودم) را می گیرم؛

میبرم هواخوری. (یاد) تو هم که همه جا با من است،

(تنهایی) هم که پا به پایم می دود...

می بینی؟
وقتی نیستی هم جمعمان جمع است...

N 1391/02/21 ساعت 12:41 ب.ظ

این روزها

زیادی ساکت شده ام

نمیدانم چرا حرفهایم به جای گلو

از چشمهایم بیرون می ایند...!

عسل 1391/02/22 ساعت 11:27 ق.ظ http://habseabad2180.blogfa.com

لطفا هی نپرس دلتنگی چه معنی دارد ؟
دلتنگی معنی ندارد …
درد دارد...
به منم سر بزن

baran 1391/02/26 ساعت 01:12 ق.ظ http://prniyan-sard.mihanblog.com


تو را با غیر می بینم ، صدایم در نمی آید
دلم می سوزد و کاری زدستم بر نمی آید
نشستم ، باده خوردم ، خون گرستم ، کنجی افتادم
تحمل می رود ، اما ، شب غم سر نمی آید
توانم وصف مرگ جور و صد دشوارتر زآن ، لیک
چه گویم جور هجرت ، چون به گفتن در نمی آید
چه سود از شرح این دیوانگی ها ، بی قراری ها
تو مه بی مهری و ، حرف منت باور نمی آید
ز دست و پای دل برگیر این زنجیر جور ، ای زلف
که این دیوانه گر عاقل شود ، دیگر نمی آید
دلم در دوریت خون شد ، بیا در اشک چشمم بین
خدا را ، از چه رحمت بر من ای کافر ، نمی آید؟
مهدی اخوان ثالث

----------------------------------
سلام
فکر کنم دیکه همشه اینجا بیام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد