یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

دوری و دوستی


افسانه ها را رها کن!


دوری و دوستی کدام است؟


فاصله هایند که دوستی را می بلعند!


تو اگر نباشی ...


دیگری جایت راپرمی کند


به همین سادگی!!!



نظرات 10 + ارسال نظر
‏*** 1391/01/13 ساعت 10:16 ق.ظ

سلام به خودم گفتم نه امروز دیگه وقت نمی کنه پست جدید بذاره. اما بازم به دلم بود که بیام ... به این پست هم یه حس خاصی داشتم پس اینجا کامنت گذاشتم ... به قول یکی از دوستان وبلاگیم " سیزده بدرتون در به در!" یعنی خوش بگذره دوست من ...

شقایق 1391/01/13 ساعت 04:35 ب.ظ

میتونم از مطالبتون برای وبلاگم استفاده کنم؟

البـــــــــــــــــــــته

حدیث 1391/01/13 ساعت 08:22 ب.ظ http://masiretanhaei.blogfa.com

سلام دوست خوبم .با این پستت با خود فکر میکنم .مگر میشود جای کسی رو کسی دیگر پر کند .اینطور سخته .خدا نکنه ادمها اینطور باشن .سپاس

غزاله 1391/01/14 ساعت 10:15 ق.ظ

از دل برود
هر آنکه از دیده برفت...

طلا 1391/01/14 ساعت 10:53 ق.ظ

لعنت به این فاصله

پیمان 1391/01/14 ساعت 10:54 ق.ظ http://www.alonelive.blogfa.com

زمان غارتگر خاطره ها...

nasim 1391/01/14 ساعت 11:01 ق.ظ

کاش به همین سادگی بود!

*** 1391/01/14 ساعت 06:28 ب.ظ

اما بعضیا اینقدر خوش به دلم آدم میشینن که هیچ بهونه ای برای فراموش کردنشون نداری... حتی فاصله یا دوری!
یعنی مهرشون جوری به قلب آدم گره می خوره که حتی دستهای فاصله هم نمی تونه بازش کنه...
این محبتیه که رازش رو فقط خدا می دونه و آدم انگار هیچ وقت هیچ دلیل خاصی نمی تونه براش پیدا کنه و میشه یه دوست داشتن بی دلیل...
و اگه کسی رو بی دلیل دوست داشته باشی هیچ وقت هم هیچ دلیلی پیدا نمی کنی که دیگه دوستش نداشته باشی...
حتی اگه اون به سادگی جاتو با کس دیگه ای پر کنه...

mehdi 1391/01/17 ساعت 02:10 ق.ظ

vagean hamintore

yalda 1391/05/03 ساعت 12:04 ب.ظ

salaaaam vebet kheyliiiiiiiii zibast khyli khooosham ooooooomad:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد