یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

تخته سیاه


همگی به صف ایستاده بودند تا از آنها پرسیده شود

نوبت به او رسید : "دوست داری روی زمین چه کاره باشی؟

گفت: می خواهم به دیگران یاد بدهم، پس پذیرفته شد! چشمانش رابست، دید به شکل درختی در یک جنگل بزرگ درآمده است. باخود گفت : حتما اشتباهی رخ داده است! من که این را نخواسته بودم؟!


سالها گذشت تا اینکه روزی داغ تبر را روی کمر خود احساس کرد ، با خود گفت : این چنین عمر من به پایان رسید و من بهره ی خود را از زندگی نگرفتم! با فریادی غم بار سقوط کرد و با صدایی غریب که از روی تنش بلند میشد به هوش آمد!

حالا تخته سیاهی بر دیوار کلاس شده بود!



نظرات 11 + ارسال نظر

سلام.تا آخر وبلاگتون رو خوندم ... جالب می نویسید .. خیلی از جمله هاتون رو با اجازه نوشتم ... به وبلاگ من هم سر بزنید خوشحال میشم .. من هم می نویسم اگر اسم سر هم کردن واژه ها رو بشه گذاشت نوشته و صاحبش رو نویسنده! یا حق

فائزه 1391/01/13 ساعت 06:44 ب.ظ http://harfhaye-bi-bahane.blogfa.com

پر از شور مثل همیشه

منتظرت هستم

ناشناس 1391/01/13 ساعت 11:06 ب.ظ

متن جالبی بود. از وبلاگ سر در نمیارم اما خوبه

nasim 1391/01/14 ساعت 10:56 ق.ظ

همیشه دوست داشتم یه درخت باشم.بچه که بودم نمی فهمیدم که خدا منو درخت افریده.اما الان فهمیدم.یه روز شاید منم کاغذ بشم.اینطوری دیگه میدونم یه استفاده ای میشه از وجود من تو این دنیا کرد...

nasim 1391/01/14 ساعت 11:04 ق.ظ

درخت آرزوی تبر کرد وقتی گنجسکها سیمهای برق را به شاخه هایش ترجیح دادند...

مرضیه 1391/01/14 ساعت 01:37 ب.ظ

اون روز "من" از خدا چی خواسته بودم؟!؟!؟!!!

تنها 1391/01/14 ساعت 03:26 ب.ظ

مثل همیشه قشنگ بود.

sorror 1391/01/16 ساعت 10:50 ق.ظ

salam veblag ghashangi bod kheyli khosham omad.khoshhal misham be veblagam sar bezanid nazar bedin.mer30 be in nam search konis SORROR ALBOOGHOBEISH

محسن 1391/01/16 ساعت 03:29 ب.ظ http://www.pesaraneyakhi.blogfa.com

سلام - عالی بود . اشکم در اومد . میتونم از مطالبتون توی وبلاگم استفاده کنم؟

البته

ساناز 1391/01/20 ساعت 08:37 ق.ظ

عالی بود....

شکیبا 1391/11/18 ساعت 09:56 ب.ظ

خیلی قشنگ بود . ممنون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد