یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

دلم برای کودکیم تنگ شده....


دلم برای کودکیم تنگ شده....


برای روزهایی که باور ساده ای داشتم


همه آدم ها را دوست داشتم...


مرگ مادر "کوزت" را باور می کردم و از زن "تناردیه" کینه به دل می گرفتم


مادرم که می رفت به این فکر بودم که مثل مادر "هاچ" گم نشود...


... دلم می خواست "ممُل" را پیدا کنم


از نجاری ها که می گذشتم گوشه چشمی به دنبال "وروجک" می گشتم


تمام حسرتم از دنیا نوشتن با خودکار بود !


دلم برای کودکیم تنگ شده ...


شاید یک روز در کوچه بازار فریب دست من ول شد و او رفت...


نظرات 9 + ارسال نظر
سحر 1390/12/17 ساعت 01:28 ق.ظ

وایییییییییییییییییی خدای من ....

nasim 1390/12/17 ساعت 01:37 ق.ظ

دلم حالی به حالی شد.یاد خودم افتادم و شیطنت هایی که شاید هیچوقت کسی نفهمیدشون و من برای میشه دختر آروم مامانم موندم!

تنها 1390/12/17 ساعت 02:45 ب.ظ

دلم خیلی تنگه اون موقع هاست یادش بخیر بچه که بودیم دوست داشتیم بزرگ شیم حالا که بزرگیم دوست داریم کوچیک شیم!

*** 1390/12/17 ساعت 05:09 ب.ظ

آره منم دلم واسه کودکیم تنگ شده گاهی وقتها میگم ای کاش هیچ وقت بزرگ نمی شدم ولی حالا که شدم کاریش هم نمی شه کرد!
الآن هم واسه اینکه خیلی کودک درونم رو از دست ندم
می شینم پای کارتونهای زمان بچگیم...
خداییش کارتونهای زمان ما هم یه چیز دیگه بود!

عسل 1390/12/20 ساعت 08:18 ب.ظ

سلام.آره واقعا...
من چند تا متن ئرمورد برگشت به کودکی خوندم واقعا آرزئمه حتی واسه یه روز به بچه گی برگردم

سمیه 1390/12/21 ساعت 08:32 ق.ظ http://ehsasebarani.mihanblog.com/

بسیار بسیار زیبا .......

ارغنون 1391/02/26 ساعت 12:04 ب.ظ

پیشنهاد میکنم دکلمه (میخوام برگردم به کودکیم) اثر مرحوم حسین پناهی رو حتما گوش کنین

فروغ 1391/05/26 ساعت 05:30 ب.ظ

ما کودکیم نشسته در قاب زندگی روزی بر دیوار جوانی روزی بر زمین بیری ما کودکیم با همان دلتنگی رسیدن بابا با همان لجبازی روزهای مشق ما کودکیم کودکانی که فراموش کرده ایم کودکی را

زیبا بود ممنون

mona 1391/06/13 ساعت 12:35 ب.ظ

vaaaaaaaaaaaaaaaaay kheili aaaaaali bod, yade kodaki khodam oftadam,webloget kheili ghashange harfe dele mano amsale mano mizani,, merc

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد