یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

فراموش شده ام...


فراموش شده ام...


مثل سیب هاى باغ...


تنها زمانى من رابه یاد خواهى آورد...


که دستى غریب براى چیدن من بلند شده باشد…

نظرات 3 + ارسال نظر
nasim 1390/11/28 ساعت 03:24 ب.ظ

تو میوه ممنوعه این درخت بودی...
اما من به وسوسه چشمانت
تو را چیدم
مرا ببین!
وقتهاست که از خودم به تو تبعید شدم...

باران 1390/12/01 ساعت 01:32 ب.ظ

تنهایم...
فرماندهی که لشگر خود را گم کرده است
بر کرانه ی تاریک
تاریک
که بوی شغال می دهد...

*شمس لنگرودی*

[ بدون نام ] 1391/01/11 ساعت 03:47 ب.ظ

سیـب از درخت افتاد.
ستــاره از آسمـان...
تــو از دماغ فیــل...
من از پل صـراط...
گاهی فرقی نمیکند از کجا...
سرنوشت مشترکی ست...
ســـقــــوط...!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد