یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

قصه...


این قصه...


از ابتدا به سر آمده بود


فقط این میان کلاغی آواره شد !!!



نظرات 10 + ارسال نظر
نفس 1390/11/27 ساعت 10:49 ق.ظ

سلام آقا رضا.دو ماهی میشه که به وبت سر میزنم راستشو بخوای واقعا از مطلبی که مینویسی خیلی خوشم میاد با عرض شرمندگی باید بگم من چندتا از متن هاتون رو تو وبم استفاده کردم.امیدوارم راضی باشید.چون من نمیدونم متن هاتون رو از خودتون مینویسید یا نه!

سلام دوست عزیزم.ممنون که کامنت میزاری. نمیدونم چندمین باره که میگم"من نه شاعرم نه نویسنده" و اینکه اینجا هر چی مینویسم واسه دل خودم و شماست همین وبس

tala 1390/11/27 ساعت 11:42 ق.ظ

heyvoonaki kalaghe

tahora 1390/11/27 ساعت 12:49 ب.ظ

alii aliiii aliiii hameye post hat aliiyan

nazanin 1390/11/27 ساعت 02:53 ب.ظ http://nazanin1370.mihanblog.com

سلام وب خوبی داری اگه خواستی به منم سر بزن پشیمون نمیشی
بــــــــــوس بوس

ساناز 1390/11/27 ساعت 08:13 ب.ظ

سلام.... عالی مینویسید..... من با اجازه از شما مطالبتون رو توو یه سایت گروهی برای استفاده دوستان گذاشتم.... ببخشید دیر اجازه گفتم.....

اعظم 1390/11/27 ساعت 09:58 ب.ظ http://www.seyko-1390.blogfa.com

سلام دوست عزیز وبلاگ خوبی داری . مطالب جالبی هم مینویسی از کوتاه نویسیت خوشم اومد .به منم یه سر بزن و نظر قشنگتو برام بزار

nasim 1390/11/27 ساعت 10:49 ب.ظ

قصه ها همیشه یه کلاغ آواره دارن...هم سرشون هم تهشون

خیلییییییییییی قشنگ بود!!!

پرنیا 1390/11/28 ساعت 10:53 ق.ظ

سلام دوست عزیز ... واقعا متن های زیبایی میزارید ... بیشتر شبیه دل نوشته هست و خیلی هاش حرف دل من و امثال منه ... خسته نباشی ...

Sudi 1390/12/06 ساعت 02:13 ب.ظ

اگرماه بودم به هرجاکه بودم سراغ تو را از خدا میگرفتم
اگرسنگ بودم به هرجا که بودی سره راه تو مینشستم
اگرماه بودی به صد نازشاید لبه بام من مینشستی
اگرسنگ بودی مرا میشکستی مرا میشکستی

بهار 1390/12/11 ساعت 07:28 ب.ظ http://mazraeyekuchak.blogfa.com/

خیلی جالب بود ...
نوشته هات بوی پاییز میده...بوی غم ... نا امیدی...
امیدوارم خودت اینطور نباشی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد