یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

یکی نیست بپرسه !


یکی نیست


از خدا بپرسه این ضربه هائی که از زندگی میخوریم...


چند امتیازیه ؟


نظرات 5 + ارسال نظر
nasim 1390/11/15 ساعت 02:39 ب.ظ

جالبه که این تنها بازی دنیاست که امتیازشو به اونی که ضربه میخوره میدن...
مهم نیست چند امتیاز مهم اینه که تهش ما برنده باشیم.زندگی هیچ امتیازی نمی بره.پس یا مساوی می کنیم یا میبریم.باختن هم اسمیه که برای توجیه خودمون ساختیم.
هرچی هست بازی قشنگیه...

nasim 1390/11/15 ساعت 02:41 ب.ظ

اگه میخواین بدونین خودتون بپرسین.چرا ما همیشه میخوایم حل مشکلاتمونو از دیگرون بخوایم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

طلا 1390/11/16 ساعت 10:48 ق.ظ

آی گفتی..........

*** 1390/11/17 ساعت 07:07 ب.ظ

من پرسیدم گفت: بزرگترین و بالاترین امتیازی که ازین ضربه ها به دست میاری..خود منم!
چون ضربه ها به قلبت وارد شده پس تو حالا یه قلب شکسته داری. من عاشق تو بودم و می خواستم که قلبتو برای خودم تسخیر کنم اما تو به من توجهی نمی کردی...منو نمی دیدی... من دنبال تو بودم و تو دنبال دیگران...«من عاشق تو بودم و تو عاشق او»! هی به قلبت می زدم و می زدم اما تو انگار نه انگار و در قلبتو به روی من باز نکردی... پس منم هی زدم و زدم تا اینکه...تااینکه قلبت شکست...و من اومدم توی قلبت جا گرفتم.حالا من توی قلب تو نشستم اما...تو...بازم منو نمی بینی! اگه میدونستی چقدر مشتاق توام...

mobina 1391/10/23 ساعت 08:03 ب.ظ http://lavermobina.blogfa.com

این بار تو بگو دوستت دارم...
نترس!آسمان را گرفته ام به زمین نیاید...!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد