یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

عذاب


مرا هیچ چیز عذاب نمی دهد


جز اینکه همیشه دانسته خطا کردم


ندانسته آلوده شدم


نشناخته وابسته شدم


و نخواسته رانده شدم ...


نظرات 3 + ارسال نظر
شیدا 1390/10/25 ساعت 07:27 ب.ظ http://mahrad.blogfa.com/

عالیه
هرچی خوندم سیر نشدم
لینکتون کردم
از بعضی مطالبتون تو وبلاگم استفاده کردم
اگه لازمه بهم بگید تا منبع رو زیرشون اضافه کنم

aylar_m6 1390/10/25 ساعت 10:14 ب.ظ

slm. ali bud sad bar khundam.
darde dele mano gofti. daghe delem taze shod

nasim 1390/10/26 ساعت 12:53 ب.ظ

hamash dast khodemone.pas nabayad az karde khodemon azab bekeshim bayad kontrolesh konim.vaghti midonim chi khatast chera mirim soraghesh va age mirim soraghesh dige khta nist chon khodemon khastimesh...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد