یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

من که تسبیح نبودم تو چرا چرخاندی؟


من  که تسبیح نبودم تو مرا چرخاندی

مشت بر مهره ی تنهایی من پیچاندی

مهر دستان تو دنبال دعایی می گشت
بارها دور زدی ذهن مرا گرداندی

ذکرها گفتی و بر گفته ی خود خندیدی
از همین نغمه ی تاریک مرا ترساندی

بر لبت نام خدا بود خدا شاهد ماست
بر لبت نام خدا بود و مرا رقصاندی

دست ویرانگر تو عادت چرخیدن داشت
عادتت را به غلط چرخه ی ایمان خواندی

قلب صد پاره ی من مهره ی صد دانه نبود
تو ولی گشتی و این گمشده را لرزاندی

جمع کن : رشته ی ایمان دلم پاره شده ست
من که تسبیح نبودم تو چرا چرخاندی؟
نظرات 3 + ارسال نظر
مانا 1390/10/17 ساعت 06:31 ب.ظ

رشته ایمان دلم ژاره شده ست

میـ ـس مری ツ 1390/10/18 ساعت 03:17 ب.ظ

نمیــــــ ــــدانم این دنــــــ ـــــیا دیــــــــــگر چیـــــ ــست؟؟؟؟؟؟

کــــــه هــــــر دم سازی کوکـ ــــــ می کند که با آن

بـــــــــرقصیـــ ـــــم!!!!!!

میدانـــــ ــــی چیـــــست؟؟؟؟؟

من رقصیـــــــــدن بلد نیستــــــــم آن هم با

ساز

ناکوک

دنیا!!!!

می ترسم پایم پیچ بخورد!!!

آن هم با

صـ ـــــندل

بــــــــی وفایــــــ ـــی....


صالح 1390/10/30 ساعت 03:35 ق.ظ

خیلی قشنگ بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد