یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

من چرا تنها شدم ؟


کوه چون سنگ بود تنها شد


یا چون تنها بود سنگ شد !


من که نه سنگ بودم نه کوه ...


من چرا تنها شدم ؟


نظرات 4 + ارسال نظر
یلدا 1390/10/01 ساعت 01:26 ب.ظ

واقعا قشنگ بود مرسی

لولا 1390/10/01 ساعت 06:01 ب.ظ

تو تنها نیستی ... ما نیز غریب پر می زنیم

سحر 1390/10/04 ساعت 02:14 ب.ظ http://www.saharjooni.blogfa.com/

سلام هموطن
خوبی؟
منم خوبم
وبلاگت قشنگه
وبلاگمو عوض کردم اگه بهم سر زدی جا نخور بزار بعد امتحانا ردیفش میکنم

eli 1390/10/09 ساعت 08:41 ب.ظ

kheyli ziba bood

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد