یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

باید فراموشت کنم

باید فراموشت کنم 
چندیست تمرین می کنم 


من می توانم ! می شود ! 
آرام تلقین می کنم


حالم ، نه ، اصلا خوب نیست ....
تا بعد ، بهتر می شود ....  


فکری برای این دلِ

آرام غمگین می کنم


من می پذیرم رفته ای  

و بر نمی گردی همین !  


خود را برای درک این  

صد بار تحسین می کنم  


کم کم ز یادم می روی 
این روزگار و رسم اوست !  


این جمله را با تلخی اش 
صد بار تضمین میکنم.

نظرات 1 + ارسال نظر
مدی 1388/09/12 ساعت 12:41 ق.ظ http://madikhanoom.blogsky.com

به خدا شعرت محشر بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد