یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

نیمکت چوبی


هزار و یک قصۀ عاشقانه می‏داند


نیمکت ِ چوبی ِ توی پارک...‏




نظرات 7 + ارسال نظر
خاطره 1392/04/09 ساعت 12:56 ب.ظ

آقا من هنوز هستم

بهنام 1392/04/09 ساعت 06:12 ب.ظ

سلام.
زیبا بود.
گفتین نیمکت پارک...! ناخودآگاه یاد همراز ، هم درد و هم صحبت افتادم ...
ممنونم.

شقایق 1392/04/09 ساعت 11:07 ب.ظ

این دیگه قشنگ بود

الهه 1392/04/09 ساعت 11:52 ب.ظ

سلام.آهنگ جاده ی طرفه مرتضی پاشایی رو گوش دادین؟تردید سامان جلیلی رو چه طور؟چه حسی بهتون دست داد؟
ممنون رضا

سلام نه ولی حتما گوش میدم ممنون

Parniyan 1392/04/10 ساعت 02:02 ق.ظ

قول...

قول بده که خواهی آمد
اما هرگز نیا!
اگر بیایی همه چیز خراب می شود
دیگر نمی توانم
اینگونه با اشتیاق
به دریا و جاده خیره شوم
من خو کرده ام
به این انتظار
به این پرسه زدن ها
در اسکله و ایستگاه
اگر بیایی
من چشم به راه چه کسی بمانم؟

(رسول یونان)

سلام خوبی؟
پست قشنگی بود.
آقا رضا کاش بیشتر از اشعار دیگران توی وبت استفاده کنی.
اگه از این شعر سپید خوشت اومد به نظرم از شعرهاش استفاده کن.حس جالبی داره اشعارش.

سلام چشم ممنونم از پیشنهادت

mahnaz 1392/04/12 ساعت 10:52 ق.ظ

واقعا....

رضا 1392/04/15 ساعت 12:31 ق.ظ

وبلاگت عالیه...
من هر روز مطالبت رو میخونم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد