یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

بی‌ تو اندیشیده‌ ام کمتر به خیلی چیزها

میشوم بی‌ اعتنا دیگر به خیلی چیزها

تا چه پیش آید برای من! نمی‌دانم هنوز...
دوری از تو میشود منجر به خیلی چیزها

غیر معمولیست رفتار من و شک کرده است
ـ چند روزی میشود ـ مادر به خیلی چیزها

نامه‌ هایت، عکس‌ هایت، خاطرات کهنه‌ات
میزنند این‌جا به روحم ضربه، خیلی چیزها
 
هیچ حرفی نیست، دارم کم‌کم عادت میکنم
من به این افکار زجرآور... به خیلی چیزها


میروم هرچند بعد از تو برایم هیچ‌ چیز...
بعدِ من اما تو راحت‌ تر به خیلی چیزها...



نظرات 5 + ارسال نظر
maryam 1392/10/20 ساعت 08:13 ق.ظ

بسیار زیبا بود. ممنون

parvaz 1392/10/20 ساعت 06:51 ب.ظ

خیلی فقیرم...
دیگر حتی حوصله هم ندارم


ممنون از متن جدیدتون
فدا فدا...

نگین 1392/10/21 ساعت 07:07 ب.ظ

با مزه بود شعره
از خودتون بود؟

بهنام 1392/10/21 ساعت 08:09 ب.ظ

از خاطرات گمشده می‌آیم تابوتی از نگاه تو بر دوشم
بعد از تو من به رسمِ عزاداران غیر از لباسِ تیره نمی‌پوشم
در سردسیری از منِ بیهوده وقتی که پوچ و خسته و دلسردم
شب‌ها شبیه خواب و خیال انگار تب می‌کند تن تو در آغوشم
تکثیر می‌شوند و نمی‌میرند سلول‌های خاطره‌ات در من
انگار مانده چشم تو در چشمم لحن صدای گرمِ تو در گوشم
هرچند زیر این‌همه خاکستر، آتش بگیر و شعله بکش در من
حتی پس از گذشت هزاران سال روشن شو ای ستاره خاموشم
بعد از تو شاید عاقبتِ من نیز مانند خواجه حافظِ شیراز است
من زنده‌ام به شعر و پس از مرگم مردُم نمی‌کنند فراموشم
زنده یاد نجمه زارع

سلام.
شاعر بزرگی بود. بعضی از شعرهاش با اینکه سن کمی داشت خیلی قشنگ بودن.
خدا روحش رو شاد کنه. پست زیبایی بود. ممنونم.

رها 1392/10/29 ساعت 07:08 ب.ظ http://nafas-ha-ye-nagofte.blogfa.com

سلام
از وبلاگ تک بیتی های ناب وارد وبلاگتون شدم...

این شعر واسه من یادآوری خاطرات زیادیه
با خودنش یه بار دیگه...
ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد