یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

باران پاییزی


چرا بی‌قراری؟ چرا درهمی؟
چرا داغ‌داری؟ خرابی؟ بمی؟!

مگر سرنوشت منی اینقدَر
غم‌انگیز و پیچیده و مبهمی؟

مرا دوست داری ولی تا کجا؟
مرا تا کجا «دوستت‌دارم‌»ی؟

نه با تو دلم خوش، نه بی تو دلم…
جهنم-بهشتی؟ نه! شادی-غمی

تو هم مثل باران که نفرین شده‌ست
بیایی زیادی، نیایی کمی

جهان، ابر خاموش و بی‌حاصلی‌ست
بگو باز باران! بگو نم‌نمی……

مژگان عباسلو




+ این عکسو انتخاب کردم چون امروز اتفاقی دقیقا همینجا بودم،


نظرات 6 + ارسال نظر
ولی 1393/08/09 ساعت 08:06 ب.ظ

ناز سر پنجه ات...
که زیباترین ترانه زندگی را مینوازی... ب ا ر ا ن

فرناز 1393/08/09 ساعت 09:07 ب.ظ

چ قشنگ..لایک:)

بهنام 1393/08/14 ساعت 04:25 ب.ظ

سلام .
وقتی شعر رو خوندم ، ناخوآگاه یاد یه دیوار نوشته ای افتادم .
که اینطور نوشته بود :
"خدایا باران رحمتت همیشه در حال باریدن است ، این ما هستیم که کاسه هایمان را برعکس گرفته ایم. "

شاید زیاد مربوط نبود ، اما انگار باید می نوشتمش . بذارید به حساب کوچکی دلم و بزرگی وجود شما .

از پست زیباتون ممنونم.

صبا 1393/08/29 ساعت 05:42 ب.ظ

اصفهون چارباغ عباسی من دیدمت خخخخخخخ

black swan 1393/09/14 ساعت 05:27 ب.ظ

سلام دوست عزیز
شعرت بینهایت زیبا بود....
احساستو گرم نگهدار

Naderi 1393/10/27 ساعت 02:19 ق.ظ

خیلی قشنگ بود ، هر چی تازگیا متن و شعر گذاشتی حال کردم ، معلومه واسش وقت گذاشتی و رو مطالب فکر می کنی ، خیلی خوب بود ممنون

tnx

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد