یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

حکایت مردی


عجب سکوت بلندی


عجب تب سردی


عجب حدیث غریبی ، حکایت مردی...



تو رفته ای که نیایی و حسرتم این است


نه می شود که بمیرم ، نه اینکه برگردی...



نظرات 17 + ارسال نظر
مرضیه 1392/11/13 ساعت 11:10 ق.ظ http://commondays.blogfa.com

چه غم آلود و نا امید....

بهنام 1392/11/13 ساعت 03:23 ب.ظ

سلام.

دلم گرفت!

چرا بعضی از آدما میرن؟

چرا وفتی رفتن ، دیگه بر نمی گردن؟

اصلا چرا حکایت های بعضی از آدما اینقدر دلگیره؟

چرا؟

چرا؟

چرا ....؟!

نمیدونم چی میشه گفت؟

فقط به امید روزی که همه آدما کنار هم باشن، هیشکی تنهایی نره . اگه هم رفت خیلی زود برگرده .

پست زیبایی بود. ممنونم.

ناهید 1392/11/14 ساعت 12:09 ق.ظ

خانوووووووووووووما؟ دست
آقایون رقص!
حالا برعکس

[ بدون نام ] 1392/11/15 ساعت 11:39 ب.ظ

اگر گلم بودی ، اگر حتا به بهانه سرفه کردن یک بار ادای بغض کردن در می آوردی ،‌اگر با کنایه هم به من می فهماندی که گاهی ، فقط گاهی به من فکر می کنی ، هرگز این سفر را شروع نمی کردم...

[ بدون نام ] 1392/11/16 ساعت 12:34 ق.ظ

چند وقت پیش پایین یه پستت نوشتی به امید روزای خوب برای منو عشفم
روزا خوب پیش میره انشاالله اقا رضا؟

واسه ما که نه ایشالا واسه بقیه

[ بدون نام ] 1392/11/16 ساعت 07:17 ب.ظ

خود را شکفته‌دار به هر حالتی که هست

خونی که می‌خوری به دل روزگار کن

شبنم زیان نکرد ز سودای آفتاب

در پای یار گوهر جان را نثار کن

تا کی توان به مصلحت عقل کار کرد؟

یک چند هم به مصلحت عشق کار کن

ای روزگار ...

00011 1392/11/17 ساعت 03:43 ب.ظ

من عاشق نوشته هات هستم....بازم بنویس

tnx

هنوز تصمیم به نوشتن نگرفتید ؟

سلام دیگه حسش نیس تازه اینجا هیچی از من نیست. فقط یه copy&paste ساده

هانیه 1392/11/17 ساعت 09:15 ب.ظ

رضا نبینم ناراحتیت رو پسر

گیشکسکم... 1392/11/17 ساعت 11:16 ب.ظ

جالب بود اما غم انگیر...

ندا 1392/11/19 ساعت 01:20 ب.ظ

من ایمیل ندارم ولی خیلی دوست دارم باهات بحرفم.چه جوریشو نمیدونم.احساس میکنم احساسمو میفهمی.چیکار کنم؟آیا!

سلام خوب ایمل ساختن که زیاد مشکل نیست!!!

neda 1392/11/19 ساعت 04:31 ب.ظ http://soozeeshtiyagh.blogfa.com

پیـــــچـکـــــ مــــی شوم ، وحــشــــــــــــــــــــــی!!
مــــــــی پیــــــــــــــچم بـه پـــر و پـای ثانیه هـایـت ،،
تـا حتــــی نتــــوانــــــــی آنــــــــــــــــــــــــــــــــی !!
… بـــــــــی “مـــن” ” بـــــودنـــــــــــــ” را
زنــدگــــی کنـی!!

tnx

آبی 1392/11/24 ساعت 12:41 ب.ظ http://www.otaghe-abie-man.blogfa.com

عالیییی بود!

سها 1392/11/24 ساعت 05:49 ب.ظ

یه مدتی بود مثل قبل نبودی آقا رضا...
ولی من همون آدم سابق بودم. واسه همین با بعضی پستات اصلاً حال نمی کردم...
امروز بعد از چندین روز اومدم...
این پستتون قشنگ بود مثل قبل تر ها.

امیدورام همیشه آرامش داشته باشی...

سینا 1392/12/04 ساعت 05:09 ب.ظ

ههههههههههههههههههههه خندیدم واسه ندا یه دفه بگوبیا اقارضاباهم دوس بشیم دیگه چراموص موص میکنی ؟
واقعاکه چه دخترایی پیدامیشن احساس میکنم احساسم ومیفهمی ییییییییییییییییییییییییییییییییییی
نفرت دارم ازهمچین دخترایی انگارتشنه ن
اه اه

ندا 1392/12/06 ساعت 05:27 ب.ظ

سینا جان درک کردن آدما کاره هرکسی نیست احساس میخاد که متاسفانه این روزا ازش خبری نیست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد