یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

با هم


با هم که قدم می‌زدیم


حسودی‌اَش می‌شد آفتاب


نه که هیچ‌ گاه


قدم نزده بود با ماه....




نظرات 7 + ارسال نظر
ناهید 1392/10/30 ساعت 06:05 ب.ظ

من آمده ام وای وای من آمده ام!!!
اووووووول

[ بدون نام ] 1392/11/01 ساعت 09:05 ق.ظ

آخیییییییی...! خییییلی زیبااااست.:-)

سلام
ممنون مطلب خوبی بود

یه سایتی طراحی کردم مخصوص یادداشت های مربوط به کتابخوان ها یه سری بزنید و نظرتون را بگید ممنون می شم ...

اگر هم مایل بودید که آنجا مطالبتان را ارائه بدهید که خیلی خوشحال میشیم

متشکر

این صفحه من تو این سایت هست
http://www.kodamketab.com/users/36/hoseineghbal?tab=notes

شما میتونید صفحه شخصی خودتون را داشته باشید

تنهایی 1392/11/02 ساعت 12:05 ب.ظ http://tanhaie-a59.blogfa.com

همیشه باید کسی باشد تا بغض هایت راقبل ازلرزیدن چانه ات بفهمد...

بهنام 1392/11/02 ساعت 09:16 ب.ظ

تشبیهی که نویسنده از محبوبش میکنه ، قابل تحسینه ...
پست زیبایی بود. ممنونم.

فریده 1392/11/02 ساعت 10:23 ب.ظ http://www.aryana33.blogfa.com

#
دیگر نمی خواهم کسی به من عادت کند. من به کسی عادت کنم. یک روز باید جدا شد. باید تنها ماند. باید شکست. اما در این شکستگی تنها، فقط به تو فکر می کنم. من از اعتیاد تو خلاص نشدم. شاید خودم را پیدا کردم.

شب یک ، شب دو-بهمن فرسی

یلدا 1392/11/12 ساعت 12:10 ب.ظ

بسیار زیبا و دلنشین
ممنون از شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد