یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

سرنوشت


گاهی شاپــرکی را از تار عنکبوت می گیری ،

خیلی آرام، تا رهایش کنی.

شاپرک میان دستانت له می شود . . .

نیت ِ تو کجا و سرنوشت او کجا . . .



نظرات 11 + ارسال نظر
فرحناز 1392/08/28 ساعت 08:04 ق.ظ

الهی........:(
زیباست......

سارا 1392/08/28 ساعت 09:14 ق.ظ

خیلی زیبا

*** 1392/08/28 ساعت 11:01 ق.ظ

ای عشق وحشی ! بیقراری درد دارد
هر روز و شب چشم انتظاری درد دارد
بی رحمی ات را میستایم گر چه وقتی
زخمی به قلبم می سپاری درد دارد
این دسته پر قدرت که بر قلبم نهادی
وقتی دلم را می فشاری درد دارد
وقتی به دلها می نشینی کن مدارا
شاید خودت باور نداری درد دارد
تزریق داروی محبت در رگ قلب
با قدرت دست تو آری درد دارد
در سینه عاشق به رسم یادبودی
روزی که بذر خود بکاری درد دارد
اما امان از لحظه سخت بریدن
گم کردن این یادگاری درد دارد
وقتی برای دیدن چشمان معشوق
این لحظه ها را میشماری درد دارد
صد مرحبا ما را به حال خود رها کن
هرگز نگفتی این خماری درد دارد؟
از نقطه حساس قلبم دست بردار
آنجا که دستت میگذاری درد دارد.
خوشحالم که تو رو پیدا کردم.اینجا تسکینمه.

ن 1392/08/28 ساعت 01:25 ب.ظ

ننی جانوووووووووووووووو

بهنام 1392/08/29 ساعت 01:35 ق.ظ

سلام.
خیلی سخته وقتی نیت و اندیشه ات زیباست ، اما نتیجه ی عملت ناخواسته بد میشه.
پست زیبایی بود. ممنونم.

پرستو 1392/08/29 ساعت 10:59 ق.ظ http://www.peywand.blogfa.com

غمخوار من! به خانه ی غم ها خوش آمدی
با من به «جمع» مردم تنها خوش آمدی

بین جماعتی که مرا سنگ می زنند
می بینمت... برای تماشا خوش آمدی

راه نجاتم از شب گیسوی دوست نیست
ای من به آخرین شب دنیا خوش آمدی

پایان ماجرای دل و عشق، روشن است
ای قایق شکسته به دریا خوش آمدی

با برف پیری ام سخنی غیر از این نبود
منت گذاشتی به سر ما خوش آمدی

ای عشق ای عزیزترین میهمان عمر
دیر آمدی به دیدنم اما خوش آمدی

فاضل نظری

سرندپیتی 1392/08/29 ساعت 02:55 ب.ظ

:'(

هی ...

neda 1392/08/29 ساعت 10:35 ب.ظ http://soozeeshtiyagh.blogfa.com

خوشم میاد که خوش سلیقه ای همیشه بهترینا رو انتخاب می کنی این دفعه هم انتخابت حرف نداش خیلی قشنگ بود

faeze 1392/08/29 ساعت 11:14 ب.ظ

وبلاگت نیاز به آهنگ داره شدیدااااااا

فرحناز 1392/08/30 ساعت 11:04 ق.ظ

ندا من از رضا خوش سلیقه ترم:خخخخ

ساویتا 1392/11/28 ساعت 08:43 ب.ظ http://r-y70

سلام نوشته های خیلی قشنگی دارید
لینکتون کردم یه سر به وبلاگ من هم بزن تازه ساختمش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد