یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

Introduction

" آقایون و خانومای محترم نظرتون رو جلب میکنم به ایده دوست خوبمون سایه در قسمت نظرات همین پست. هر کی دوس داره معرفی کنه خودشو ... "



نظرات 333 + ارسال نظر
سایه 1392/04/26 ساعت 12:03 ب.ظ

واقعا:-(

فائزه 1392/04/26 ساعت 12:17 ب.ظ http://harfhaye-bi-bahane.blogfa.com

منم این روزها فقط نگاه میکنم ...

پرستو 1392/04/26 ساعت 01:01 ب.ظ http://www.peywand.blogfa.com

غنچه با دل گرفته گفت:
زندگی
لب زخنده بستن است
گوشه ای درون خود نشستن است
گل به خنده گفت
زندگی شکفتن است
با زبان سبز راز گفتن است
گفتگوی غنچه وگل از درون با غچه باز هم به گوش می رسد
تو چه فکر میکنی
کدام یک درست گفته اند
من فکر می کنم گل به راز زندگی اشاره کرده است
هر چه باشد اوگل است
گل یکی دو پیرهن بیشتر ز غنچه پاره کرده است

پری 1392/04/26 ساعت 02:40 ب.ظ http://web-site-man.ir

بی اعتنایی مزمن ! چه ترکیب جالبی ...

nima 1392/04/26 ساعت 05:05 ب.ظ

کار از نیگاه گذشته...
با این جان لرزان با این پای لرزان ره به کجا ببرم این دل...

سحر 1392/04/26 ساعت 06:54 ب.ظ

سلام رضا جان
مثل همیشه زیبا و قشنگ و با احساسی

سایه 1392/04/26 ساعت 07:07 ب.ظ

توجه توجه
بچه ها من یه پیشنهادی دارم بیاین فضای وبلاگو دوستانه تر کنیم تو بخش نظرات با هم اشنا بشیمو یه گروه دوستی کوچیک راه بندازیم تقریبا اکثر کسایی که نظر میدن از خواننده های ثابت این وبلاگن خیلی خوب میشه با هم اشنا بشیم دوست بشیم و با هم دردودل کنیم و حرف بزنیم
هرکی موافقه بگه

سایه 1392/04/26 ساعت 07:08 ب.ظ

البته اگر رضاخان اجازه بدن

سایه 1392/04/26 ساعت 07:11 ب.ظ

رضا شقایق بهنام مینا سحر نیما پرستو فائزه پری و همه ی دوستای خوبه دیگم منتظره نظرتون هستم

Parniyan 1392/04/26 ساعت 07:16 ب.ظ

سلام
قشنگ بود و تلخ...
مثل زندگی من...

من با سایه موافقم.

فرحناز 1392/04/26 ساعت 09:54 ب.ظ

سایه منم همیشه سرمیزنماااااااااا:دی
با دادن آیدی هم موافقم:))

پری 1392/04/26 ساعت 11:11 ب.ظ http://web-site-man.ir

سایه جان کجا منتظری ؟ ! آدرس وب شما رو ندیدم .

ناهید 1392/04/26 ساعت 11:12 ب.ظ

منم هستما

سایه 1392/04/26 ساعت 11:47 ب.ظ

پری جان همینجا با طرفدارای این وبلاگ با هم تو بخش نظرات
از موافقتتون ممنون بچه ها:-)
من منتظرم تا نظر رضا رو بدونم هرچی باشه اینجا وبلاگ اونه باید ببینیم اجازه ی گفتمان ازادو به طرفداراش میده یا نه

رضاااااااا زود بیا بگو دیگه

سلام چه جالب من حرفی ندارم فقط گیج شدم مثلا چی باید گفت!!!

ولی یه چی بگم نکته جالبی که تو این چند سال فهمیدم اینه که 80% آدمای نت و از جمله دوستان بنده چه اینجا چه تو مسنجرم و چه قبلا تو فیسبوکم از تهران هستن به همین دلیل من یکی وجه اشتراکی ندارم با دوستان عزیز حالا دیگه هر طور مایلید خودتون آشنا بشید با همدیگه سایه جان

نسترن 1392/04/27 ساعت 12:04 ق.ظ

منم هستم سایه جون

سایه 1392/04/27 ساعت 12:08 ق.ظ

فرقی نداره کی از کجا باشه من تو این مدت زیادی که به این وبلاگ سر میزنم همیشه بخش نظراتش به اندازه ی خودش واسم جذاب بوده حس نزدیکی با ادمایی دارم که هر روز یه گوشه ای از حرفاشونو اینجا میخونم دوست دارم بیشتر بشناسمشون اینجا از دردودلایی بخونم که باعث شده نظراشون این همه غم داشته باشه شاید با نوشتن و گفتن حرفامون به هم بتونیم هم اروم بشیم هم از تجربه ی هم استفاده کنیم

خوب من نمیدونم الان چی باید بگم هر طور خودتون میدونید سایه جان
به حرف من که گوش ندادید بریم fb اونجا امکان اینم داشت

سایه 1392/04/27 ساعت 12:15 ق.ظ

بذارین از خودم شروع کنم

نمیخوام دروغ بگم پس صادقانه میگم اسمم سایه نیست ولی دوست دارم سایه صدام کنین
توی یه روز زمستونی سال ۶۸ به دنیا اومدم
اصفهانیم و نزدیک پل قشنگ و تاریخی مارنان زندگی میکنم
تفریح هر روزم سر زدن به این وبلاگ و ۲ تا سایت دیگه است که دوست دارم هیچ هنر دیگه ای هم ندارم
دانشجوی پزشکی هستم تقریبا همیشه سرم به درس گرمه
چیزی که به اینجا وابسته ام کرده یه اتفاق تلخه که اگه خواستین یه بار واستون تعریف میکنم

حالا شماها از خودتون بگید

[ بدون نام ] 1392/04/27 ساعت 12:20 ق.ظ

خوب منم رضا 1364 متولد اصفهان فک کنم کافیه

اینم لینک پروفایلم با توضیحات اضافه تر

http://blacklife.blogsky.com/profile/281102635074797

سایه 1392/04/27 ساعت 12:22 ق.ظ

شما رو که همه میشناسیم و قول داریم و بینهایت خوشحالیم که هستید و مینویسید ولی بذارید بقیه بچه ها بیان تا با اونا هم اشنا بشیم و از تلخ و شیرینی زندگی اونا هم بدونیم

خوب دیدم کسی بیدار نیست این موقع شب گفتم منم یه چی گفته باشم خوب ):

سایه 1392/04/27 ساعت 12:35 ق.ظ

مرسی رضا میخواستم ازت بخوام رو صفحه اصلی فراخوان بدی روم نشد

خواهش میکنم فعلا که خودمون دو تاییم. میخوای یه بار دیگه خودمون رو معرفی کنیم زیاد تر بشیم خخخخخخخخخ

آیدا 1392/04/27 ساعت 12:38 ق.ظ http://grayline.blogsky.com

میفهمم... میفهممت

این خانم ریما جدیده هااا معلومه! ریما نداشتیم تا حالا !!!
خودشم که معرفی نکرد که

سایه 1392/04/27 ساعت 12:46 ق.ظ

فردا همه میان اگه دوست نداشتن پیشنهادمو جمع میکنم میرم:-)

کاش فقط ضایع نشم استقبال بشه

aghigh 1392/04/27 ساعت 01:38 ق.ظ

سلام
عجب گوشیه خوبی؟
بگو همین که تو خودت حرف میزنی دلیل خوبیه برای اینکه شارژت کنم :D
سایه جون منم موافقم آباجی
همیشه یه نفر وجود داره که پشنهادای خوب داره.
ممنون سایه.
رضا ممنون که موندگار شدی.

aghigh 1392/04/27 ساعت 01:43 ق.ظ

یه نظر گذاشتم برای دو تا پست.
آدم صرفه جو که میگن منم...
بالاخره فضای مجازی هم روزی به پایان میرسه...باید به فکر نسل آینده هم باشیم.:D
عزت زیاد

pure dream 1392/04/27 ساعت 01:51 ق.ظ

kheili khoobe movafegham

حسین 1392/04/27 ساعت 01:56 ق.ظ

سلام
میگم اینجا همه خانم هستن ظاهراً
ما هم قبولیم؟؟؟
یعنی ما هم تو آماریم ؟؟
میتونیم معرفی کنیم خودمون رو؟؟؟

محمد 1392/04/27 ساعت 02:50 ق.ظ

سلام رضا جان ...
اولین باره که پیام میذارم ولی 1 ساله با ت. و دیگر دوستان هستم

پیرو پیام سایه باید بگم ...

من محمد بچه تهران محله هفت چنار 27 ساله
4 سال بود که ازدواج کردم خیلی همدیگرو دوست داشتیم
ولی اطرافیان از پدر و مادرامون مشکل داشتیم تا ... در حد قعط رابطه ... همدیگرو داشتیم فقط
8 ماه پیش فهمیدیم خانومم سرطان سینه داره !
خیلی ناراحت شدیم بد جور خودشو باخت 2 ماه یش وقتی یه پنج شنبه روزی رفتم سر کار گوشیم زنگ زدو یکی گفت خانومتون خود کشی کرده بیمارستانه ...
وقتی رسیدم سیاه و کبود بود و کلی شیلنگو سیم و ... بهش وسل بود
قرص برنج ... اونم 2 تا ... 9ساعت همون شب تموم کرد!
حالا من موندمو ....
حالم خیلی بده :(
اینم یه جمله از خودم آقا رضا دوست داشتی بزارش ...

پیراهن مشکیم را هر بار ...
با سیاهی روزگارم مقایسه می کنم ،
نمی دانم پیراهنم رنگ و رویش رفته
یا روزگارم سیاه تر شده ...!!!

Hasti 1392/04/27 ساعت 03:38 ق.ظ

سلام
چه خوب که همین جا موندی.من وبت رو دوست دارم.:-)

منم با سایه جان موافقم.

من متولد شهریور 72 أم.تهران به دنیا اومدم و زندگی میکنم.
به ادبیات ، شعر ، نقاشی ،اجرا و گویندگی رادیو شدیدا
علاقه دارم.البته تعریف از خود نباشه ، تو این زمینه ها استعداد
هم دارم! و متأسفانه دانشجوی ترم 4 نرم افزارم.:-(

2سال پیش دنبال مطلب در مورد دوبیتی بودم که از اینجا سر
در آوردم و از اونموقع تا الان زود به زود میام اینجا.

سایه 1392/04/27 ساعت 07:08 ق.ظ

سلام دوستای خوبم مرسی که پیشنهادمو قبول کردید دختر و پسر بودن و سن وسال و هیچ چیز دیگه ای اهمیت نداره همه به این طرح دعوتن

محمدجان تسلیت ‌واسه غم بزرگت جمله ای که گفتی خیلی قشنگ بود وقتی داستان تو رو خوندم غمای خودم به نظرم کوچیک و مسخره اومد

مهدی 1392/04/27 ساعت 08:52 ق.ظ http://shamim-eshgh.blogfa.com

سلام
امیدوارم خوب باشید و طاعاتتون قبول درگاه احدیت
من مهدی هستم الان تقریبا ۲ سالی هست که میام اینجا و هر ازگاهی نظر میذاشتم ولی از الان به بعد با برنامه زیرکانه سایه عزیز و اجازه آقا رضای گل تصمیم گرفتم هر سری که میام نظر بذارم تا هم با خودم و هم با دوستان بیشتر آشنا بشم
حتما میپرسید چرا دیگه با خودت ، خوب بعضی وقتها لازمه آدما با خودش هم آشنا بشه منم که مثتثنا نیستم
خوب بریم سراغ معرفی
من مهدی هستم تو یه روز زمستونی در سال 65 در شهر قزوین به دنیا امدم و زندگی میکنم و دانشجو هستم شاغل و البته عاشق منم مثل خیلی از دوستان دیگه که وبلاگ دارن یه وبلاگ دارم که آدرسشو گذاشتم حالا اگه بیاید و بخونیدش بیشتر با روحیه ام آشنا میشید
همیشه شاد و سبز و برقرار باشید

فرحناز 1392/04/27 ساعت 10:32 ق.ظ

منم دوس دارم بگم ولی ب نظرم کسی محل نمیده :-(

مهلا 1392/04/27 ساعت 11:11 ق.ظ

عرض سلام و ادب دارم خدمت همه ی دوستان
امیدوارم حالِ تک تکتون خوب باشه!

رضاخان منم 9 ماهی میشه که تقریبا هر روز سر میزنم به وبلاگت... معمولا نظری نمیزاشتم...ولی با این طرح حتما هر روز نظرمو میزارم!

مهلا
متولده 1371
اهل تبریز ...
دانشجوی ریاضی!
یه کسی که اونقد تو خودش گم هس که عقلش برا شستنِ احساسش دس به کار شده!
خیلی شیطون و شوخ:)

امیدوارم دوستیه خوبی اینجا با تک تک دوستان داشته باشم...تا بعد

همسفر 1392/04/27 ساعت 11:36 ق.ظ http://soozeeshtiyagh.blogfa.com

ها...رضا نکنه تصمیم گرفتی که کمپین رو راه بندازی؟! میگم ما رو هم راه میدین تو کمپتون قربان... شاید ما هم یه کم روحیه گرفتیم

ها... ندا تصمیم گرفتم کمپین راه بندازم " کمپین یک ملیون امضاااا"خخخخخخخخخخ در ضمن هیشکی نمیتونه مث مو کمپین راه بندازه

سایه 1392/04/27 ساعت 11:59 ق.ظ

اینجور که معلومه تا حالا اکثرا موافق بودن یکم صبر میکنیم همه ی بچه ها بیان چون هنوز خیلی از نام اشناها نیومدن بعدش یه نقشه هایی دارم واسه این اقا رضا
خخخخخ

چه نقشه ای ؟؟؟؟ مشکوکی هاااااا

پری 1392/04/27 ساعت 01:43 ب.ظ http://web-site-man.ir

دوست دارم بهم بگن پری ...
کارتون پری دریایی رو دوست دارم .
گرگان زندگی میکنم .
مهندسی نرم افزار خوندم . حرفه ی مورد علاقه ام برنامه نویسی و طراحی وب سایت هست...

دوستای زیادی دارم ... با همه هستم ولی با هیچکس نیستم ...
علایق من شبیه آدمای اطرافم نیست ...
حوصله ی جشن تولد , مهمونی و این چیزا رو ندارم ...
عاشق نوشتن .... ورزش , طراحی وب و طبیعتم ...
به عرفان هم علاقه مندم .... دلم یه فضای اینچنینی میخواد ...
از نوشته های این وب خیلی خوشم میاد ...
--------------------

تو فیسبوک عضو نیستم ولی میدونم ارتباط و فضای اونجا با وبلاگ قابل مقایسه نیست ... اگر میخواید دوستی و ارتباط ادامه داشته باشه , همتون باید برید اونجا ....

------------------
شاد باشید ...

تنهایی 1392/04/27 ساعت 01:47 ب.ظ

سلام به تمام برو بچ،طاعاتتون قبول.سایه جان منم یه چند ماهی هست که هستم ولی بیشتر مطالبو میخوندم ولی دیگه از این به بد واسه همشون نظر میذارم.
دختری هستم که در یک روز بهاری در سال 73 به دنیا اومدم...
اهل تهران..
دانشجوی ترم 1 ریاضی...
اغلب پایه کامپیوترم تو نت میچرخم و آهنگ گوش میدم...
احساساتی وتنها...
همیشه چهرم خندونه اما هیچکی از درونم خبر نداره..

تنهایی 1392/04/27 ساعت 01:50 ب.ظ

راستی آقا محمد بهت تسلیت میگم ...خدا صبرت بده..

سمان 1392/04/27 ساعت 02:44 ب.ظ

منم مثل رضا متولد ۱۳۶۴ و تابستونی هستم

سمان 1392/04/27 ساعت 02:46 ب.ظ

من دو ساله حدودا هر روز میام ولی اصلا اهل نظر نبودم خیلی کم و انگشت شمار نظردادم ولی تمام متنهای رضا را حفظ هستم

mahsa 1392/04/27 ساعت 02:47 ب.ظ

سلام.من بالاخره بعد از چند روز اومدم!چه پیشنهاد جالبی دادی سایه جون.من تقریبا یک سالی میشه میام اینجا.اسمم مهسا.بهار73.متولد قم.دانشجوی حقوق.ترم2هم خدا رو شکر تموم کردم.قم درس میخونم.با اینکه یه خواهر و یه برادر دارم اما خیلی تنهام.خیلی شوخ و اهل بگو بخندم.اما کسی از درونم خبر نداره که ...!دختر حساسیم.شیطونم خیلی زیااد!رشتمو خیلی دوس دارم.ادم غیر قابل پیش بینی ام!بعضی وقتا بی حوصله!نوشته های این وبلاگو خیلی دوست دارم.:)

خخخخخخ 1392/04/27 ساعت 02:59 ب.ظ

منم هستما. منو یادتون میاد عایا؟!
منم دانشجوی پرستاری ام. موا فق با نظر سایه

کلثوم 1392/04/27 ساعت 03:00 ب.ظ http://dooriekootah.blogfa.com

با سلام
ما دیر رسیدیم ته دیگه هم خورده شد.!!!
من کلثوم هستم.یک ساله میام به این وب.از این قلم و سلیقه ی مسئول وبلاگ خوشم میاد.وب هر کسی رو نمی خونم.
من متولد69ام.یاسوج زندگی میکنم.ترم 6جامعه شناسی ام. برامون دعا بفرمایید.اینم آدرس یه وب دیگم بیان سر بزنید.alset.blogfa.com

سایه 1392/04/27 ساعت 03:36 ب.ظ

چه خبره اینجا رضاخان تحویل بگیر

همگی خوش اومدین
:-*
:-*
:-*

بهنام 1392/04/27 ساعت 03:37 ب.ظ

سلام.
میگن ؛ بعد یه سختی عظیم یه آرامش بزرگتریه!
نمیدونم کی؟ اما صبورانه در انتظارشم.
از پست زیباتون ممنونم.

با اجازه آقا رضا (در مورد نظر سایه خانم)
چند کلمه ای می نویسم

اول به آقا محمد تسلیت میگم.
بعد؛
بهنام
متولد سال 1365
ماه سرد
اهل لاهیجان

tala 1392/04/27 ساعت 04:51 ب.ظ

salam
ziad tamayoli be tozihate ezafe nadaram
ba in hal ba ehteram be nazare saye khanoom
va arze tasliat be aqa mohammad

va seepas az entekhabe jomlehaye zibaye dooste aziz reza

esmam tala nist vali pedarbozorgo madar bozorgam hamishe tala sedam mizadan
motevalede 1363
va shomali hastam
man ham mahe sard
....

tala 1392/04/27 ساعت 04:54 ب.ظ

yadam raft begam
nemidoonam key bood daqiqan
ye zamani donbale ahange filme sorb migashtam k az inja sar darovordam
hamin dge
;)

[ بدون نام ] 1392/04/27 ساعت 06:31 ب.ظ

اینجاا
همه چی
درهمه!!

maryam 1392/04/27 ساعت 07:19 ب.ظ

عاغا من از همتون کوچولو ترم!!!!!!!
پس نمیام صبر میکنم بزرگ شم بعدا میام!!!!!!!!!!!!!!!

negin 1392/04/27 ساعت 07:27 ب.ظ

سلام نگینم
متولد 66
تهران
حقوق خوندم
3 ساله به این وبلاگ سر میزنم
با سایه موافقم
حالا بگید چیکار کنیم

فرحناز 1392/04/27 ساعت 09:04 ب.ظ

شورشو درآردین......
قدیما دوتا مطلب میذاشتی رضااااااا.
الان دیگه چرا سر بزنیم اصلا.....
خدافظ شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد