یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

گنجشک ها...


چه بی پروا؛


روی سیم های لخت فشارقوی،


عشق بازی می کنند؛


گنجشک ها...





نظرات 12 + ارسال نظر
بهنام 1392/03/26 ساعت 02:12 ب.ظ

سلام.
در دنیای عشق ، ترس جایگاهی نداره.
زیبا بود. ممنونم.

تنهایی 1392/03/26 ساعت 03:00 ب.ظ

خیلی قشنگ بود.
ممنونم..

kasi ke mesle hichkas nist 1392/03/26 ساعت 05:27 ب.ظ

کوچک که بودیم تاب نداشتیم،


بزرگ که شدیم کوچکتر شدیم


تا بی تاب تر شویم

eiman 1392/03/26 ساعت 06:43 ب.ظ

سلام من نزدیک به یک سالو اندی هستش که از سایت شما بازدید میکنم و همیشه هم جزب این مطالب زیباتون بودم و تا الانم کامنتی به دلایلی نزاشتم ولی چون امروز این مطلب دوستمون رو دیدم گفتم منم نظر خودمو بنویسم زیبایی سایت شما به ساده بودن و بی الایش بودنشه خواهش میکنم به دلیل درامد خرابش نکنید متشکرم

درآمد !!!!!!!! این دیگه چیه؟؟؟ آهان نکنه فک کردید اون کامنت مال من بود؟؟؟ اسم من تنها که رضا نیست!!!!!!!

مائده 1392/03/26 ساعت 08:35 ب.ظ

تیر تولد امام زمانه.آرزو کن 10 صلوات برای سلامتی اقامون بفرست .
وبرای 10 نفر بفرست تا میلیونها صلوات نثار اقامون بشه اخر حلقه نباش عوضش تا روز تولدش بهت یه کادو میده .بسم الله شروع کن....

چه دل پاکی دارید شما

شقایق 1392/03/26 ساعت 09:46 ب.ظ

خوشم نیومد قبلا تاپ تر مینوشتی

نسرین 1392/03/26 ساعت 10:56 ب.ظ

با شقایق موافقم...

شاید همینطوره نمیدونم والا

شاید معتقدند به اعتدال ِ زندگی !

یکی 1392/03/27 ساعت 10:58 ب.ظ

lمیگم چرا فیس بوکت هیچ ربطی به وبلاگت نداره؟!!!آیا
(کاملن متفاوته)

چه ربطی مثلا آیا!!!!

اکی 1392/03/28 ساعت 07:27 ب.ظ http://SADEH72.BLOGFA.COM

یادم باشد با کسی آنقدر صمیمی نشوم شاید روزی دشمنم شود
یادم باشد با کسی دشمنی نکنم شاید روزی دوستم شود
یادم باشد قلب کسی را نشکنم
یادم باشد زندگی ارزش غصه خوردن ندارد
یادم باشد پله های پشت سرم را ویران نکنم
یادم باشد امید کسی را از او نگیرم شاید تنها چیزیست که دارد
یادم باشد که عشق کیمیای زندگیست
یادم باشد که آدمها همه ارزشمند اند و همه می توانند مهربان و دلسوز باشند
یادم باشد زنده ام و اشرف مخلوقات

یکی 1392/03/28 ساعت 07:35 ب.ظ

یه ربطی

شقایق 1392/03/29 ساعت 05:25 ب.ظ

بی نمــک ترین مکان جهان،

" دست من " بود...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد