یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

من از اینجا خواهم رفت


من از اینجا خواهم رفت


و فرقی هم نمی کند


که فانوسی داشته باشم یا نه!


کسی که می گریزد،


از گم شدن نمی ترسد...




نظرات 17 + ارسال نظر
... 1392/03/22 ساعت 12:04 ب.ظ

مرسی دوستم..زیـــــــــبا بوووود..ولی داداشی این که اون پست بووووووووق رو باک کردی توهینی بود به بچه هایی که کامنت گذاشته بودند..و همچنین من.. واقعا که داداشــــــــــــــــــی..!!!!

خوب آخه من واسه همین گفته بودم پاکش میکنم که کسی کامنت نگذاره بعدش دلخور بشه

بهنام 1392/03/22 ساعت 02:13 ب.ظ

کسی که می گریزد،

از گم شدن نمی ترسد...


سلام.
مدت هاست که چاره ای به جز گریز نمونده !

ای کاش می ایستادیم.
پایداری ای از جنس زندگی ...

اما بدون فانوس هم باید رفت ! رفت ...

از پست زیباتون ممنونم.

... 1392/03/22 ساعت 03:14 ب.ظ

حالا بیا و خووووووبی کن.. باشه داداشی اشکالی نداره.. این بارم ما به بزرگواری خودمون میبخشیم.. شرمنده اگه یگم زیاده روی کردم.. دم هممون گررررررم.. مرسییییییییی داداش گلم.. راستی شما ناراحت نمیشی من بهتون میگم داداشی؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اگه ناراحت میشین یه وقت، بهم بگین دیگه تکرار نکنماااااا... :) راستی اگه در جواب کامنت من یه عذر خواهی کوچولو از بچه ها به خاطر خذف کامنتاشون و یه تشکر به خاطر اینکه کامنت گذاشتن بکنید بددددد نیست!!!!!!! ببخشید خییییلی حرف زدم...!!!!!

... 1392/03/22 ساعت 07:42 ب.ظ

نمیدوووونم ولی یه حسی بهم میگه این خخخخخخخخ خودتی آقا رضا!!!!! نمیدونم چراااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خخخخ 1392/03/22 ساعت 08:29 ب.ظ

نخیر حست اشتبا میگه عسلم
من یکی دیگم. دیشب اومدم دیدم کامنت گذاشتم واسه امروز نگهش داشتم!!!!!!!
خخخخخخخخخخخ

... 1392/03/22 ساعت 08:33 ب.ظ

بااااااااااااااوشه دوستم.. هر چی تو بگیییییییییییییی!!!!!!!!!!!!!! من تسسسسسلیم...!!!!!! ولی یه چیزی هست.. آقا رضا فهمیدن شما کی هستتتتتتتتتتتتتتتتید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اشنا 1392/03/22 ساعت 08:39 ب.ظ

سلام بر شما ممنون از لطف تون
متن زیبایی بود
اون نوازندگی استاد روحانی و سه تارو پیانو هم خیی زیبابود
من خودم قبل سنتور پیانو میزد
شما چه سازی مینوازی ؟

░▒██████████
░██▓▒░░▒▓██
██▓▒░__░▒▓██___██████
██▓▒░____░▓███▓__░▒▓██
██▓▒░___░▓██▓_____░▒▓██
██▓ __________________ ░▒▓██
_██▓▒░______________░▒▓██
__██▓▒░____________░▒▓██
___██▓▒░__________░▒▓██
____██▓▒░________░▒▓██
_____██▓▒░_____░▒▓██
______██▓▒░__░▒▓██
_______█▓▒░░▒▓██
_________░▒▓██
_______░▒▓██
آپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم عزیزم...
حتما به سوالم جواب بده... منتظرتم.....

خخخخخخ 1392/03/22 ساعت 11:18 ب.ظ

نه هنوز تو کفه!

... 1392/03/23 ساعت 10:08 ق.ظ

هه..هه..هه..!!!!! مرسییییییی دوستم

سارا 1392/03/24 ساعت 09:54 ق.ظ http://sayeh125.blogfa.com

سلام دوست خوبم
وبت جالبی داری خوشحال میشم بهم سر بزنی
درضمن متن زیبایی بود

pegah.m 1392/03/24 ساعت 11:24 ق.ظ http://mamasane.blogfa.com

سلام خیلی وب خوبی داری به منم سر بزن اگر تبادل لینک داری بگو منتظرت هستم

سارا 1392/03/24 ساعت 09:01 ب.ظ http://www.always-forever.blogfa.com

سلااااام.
چه خوشمله وبت!!!!
چرا گذاشتی دیوانه؟!
توبه این مهربونی!!!!

فریده 1392/03/26 ساعت 12:32 ق.ظ http://shabe-mahtaab.blogfa.com

ممنون از پست های بسیار زیباتون

سلام عزیزم

تو میترسی وگرنه به جای اینکه بخوایی فرار کنی می موندی ومبارزه میکردی نگو مبارزه کردم تو نجنگیده باختی من نمی تونم روحیه بدم چون تو خودت به خودت روحیه نمیدی من چند بار به چند نفر بگم (یه حرف خوب بزن) اگه منظورم ونفهمیدی میتونی بیایی تو وبم تا جوابتو بگیری .

romina 1392/03/27 ساعت 08:58 ب.ظ http://www.kaferomina.persianblog.ir//

نوشته های قشنگیه
مرسی خیلی به دردم خورد!!!!

Rogayyeh 1392/03/29 ساعت 08:26 ق.ظ http://www.rogayyeh.loxblog.com

سلام وبلاگ زیبایی دارید لطفا به من هم سر بزنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد