یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه


یه چند وقتیه همش به این شعر از سعدی فکر میکنم


خیلی قشنگ گفته واقعاااا


"ترسم از تنهایی احوالم به رسوایی کشد..."



نظرات 13 + ارسال نظر
همسفر 1392/03/19 ساعت 10:48 ب.ظ http://soozeeshtiyagh.blogfa.com

مثل آن مسجد بین راهی تنهایم . . .
هر کس هم که می آید مسافر است میشکند . . .
هم نمازش را ، هم عهدش را هم دلم را . . .
و می رود . . .

تنهایی 1392/03/19 ساعت 11:05 ب.ظ

دنیـــــا ، تنهایی های زیادی داره ؛
اما ،
تنهاییِ مَــن دنیایی داره…

تنهایی 1392/03/19 ساعت 11:08 ب.ظ

نمی دانم دوستش دارم یا نه؟!
با هم قدم میزنیم
با هم میخوابیـم
دلم که میگیرد، آغوشش را بـــاز می کنـــــد
و بر گونه هایم بوسه میزند
اما نمی دانم دوستش دارم یا نه؟!
” تنهاییـــــم را ” . . .

الهام 1392/03/20 ساعت 01:05 ق.ظ http://sahel2009.blogfa.com

شاعر الهامم میگه:قدری صبور باش که این نیز بگذرد
:D

و گوهر خود را مزن بر سنگ هر ناقابلی صبر کن گوهر شناس قابلی پیدا شود:)

و اینکه منم فکر میکردم اشکال از قالبه ولی حذفیده کلش

غضنفر 1392/03/20 ساعت 07:51 ق.ظ

در طالع من نیست که نزدیک تو باشم نقطه

خخخخخ 1392/03/20 ساعت 07:51 ق.ظ

های

خاطره 1392/03/20 ساعت 08:16 ق.ظ

دیگه واقعا نمیدونم چی بگم

مجید 1392/03/20 ساعت 01:44 ب.ظ

نباید به جنس مخالف دل بست مثه اتوبوس میمونه به بعدیش میاد..بخدا آدم دل ببنده بد زمین میخوره من تجربه کردم

soheyla 1392/03/20 ساعت 03:37 ب.ظ

تنهایی

Me 1392/03/20 ساعت 03:39 ب.ظ http://now-7.blogfa.com

منم از این شعر سعدی خوشم میاد:

به تو حاصلی ندارد غم روزگار گفتن . . .

salam agha reza omidvaram khob o khosh osalamat bashid che ajab ye nafaram az esf be vebe ma sar zad khoshhalam kardid,yaddashthaye rozanatam zibast khosheman amad

[ بدون نام ] 1392/03/20 ساعت 09:19 ب.ظ

با فراقت چند سازم برگ تنهاییم نیست
دستگاه صبر و پایاب شکیباییم نیست
ترسم از تنهایی احوالم به رسوایی کشد
ترس تنهاییست ور نه بیم رسواییم نیست
مرد گستاخی نیم تا جان در آغوشت کشم
بوسه بر پایت دهم چون دست بالاییم نیست
بر گلت آشفته‌ام بگذار تا در باغ وصل
زاغ بانگی می‌کنم چون بلبل آواییم نیست
تا مصور گشت در چشمم خیال روی دوست
چشم خودبینی ندارم روی خودراییم نیست
درد دوری می‌کشم گر چه خراب افتاده‌ام
بار جورت می‌برم گر چه تواناییم نیست
طبع تو سیر آمد از من جای دیگر دل نهاد
من که را جویم که چون تو طبع هرجاییم نیست
سعدی آتش زبانم در غمت سوزان چو شمع
با همه آتش زبانی در تو گیراییم نیست

شعر زیبایی بود. ممنونم.

بهنام 1392/03/20 ساعت 09:19 ب.ظ

با فراقت چند سازم برگ تنهاییم نیست
دستگاه صبر و پایاب شکیباییم نیست
ترسم از تنهایی احوالم به رسوایی کشد
ترس تنهاییست ور نه بیم رسواییم نیست
مرد گستاخی نیم تا جان در آغوشت کشم
بوسه بر پایت دهم چون دست بالاییم نیست
بر گلت آشفته‌ام بگذار تا در باغ وصل
زاغ بانگی می‌کنم چون بلبل آواییم نیست
تا مصور گشت در چشمم خیال روی دوست
چشم خودبینی ندارم روی خودراییم نیست
درد دوری می‌کشم گر چه خراب افتاده‌ام
بار جورت می‌برم گر چه تواناییم نیست
طبع تو سیر آمد از من جای دیگر دل نهاد
من که را جویم که چون تو طبع هرجاییم نیست
سعدی آتش زبانم در غمت سوزان چو شمع
با همه آتش زبانی در تو گیراییم نیست

شعر زیبایی بود. ممنونم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد