یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

کسی که نبود و نیست


درد من و تمام تبرخورده‌ها یکی‌ست
باور نمی‌کنیم که مردیم مدتی‌ست


آنها در انتظار دوباره پرنده‌ای
من فکر بازگشت کسی که نبود و نیست
 
از هرکجا نرفته به من بازگشته‌ای
ای بومرنگ خسته‌ی من! یک نفس بایست!

یک عمر می‌دویم و به جایی نمی‌رسیم
یک عمر می‌دویم؟ دویدن برای چیست؟!

در پیله خوش‌تریم که در چشم روزگار
کفتار و کرم و کفتر و پروانه هم یکی‌ست

بیچاره قلب من که در این جنگل شلوغ
خرگوش مرده زاده شد و لاک‌پشت زیست

نظرات 5 + ارسال نظر
نگین 1392/03/11 ساعت 10:37 ق.ظ http://ashgh59.blogsky.com

عالیهههههههههه

ب منم سر بزن

بهنام 1392/03/11 ساعت 12:59 ب.ظ

سلام.
شعر پر دردی بود.
چیزی که خیلی به چشم می اومد ، بکارگیری واژه های زیبایی بود که شاعر ، برای بیان دردهاش ازشون استفاده کرده بود.

سخته به فکر بازگشت کسی باشی که نبود و نیست!

نمیدونم چی بگم؟
فقط ای کاش روزی بیاد که دیگه دردی نباشه تا کسی ازش بگه.

ممنونم.

حسین 1392/03/12 ساعت 01:02 ب.ظ

عالی بود

خاطره 1392/03/13 ساعت 10:04 ق.ظ

عالی بود
مدتیه وقت شعر خوندن ندارم لطفا بازم شعر خوب بذارید
ممنون

شهریار 1392/04/09 ساعت 12:41 ق.ظ http://ashkeghalam1.blogfa.com

سلام دوست عزیز با وبلاگت خیلی حال میکنم.....دست مریزاد.....راستی به منم سر بزن تازه یه شعرایی می نویسم درحد یه آماتور .....خوش حال میشم....موفق باشید.... :-)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد