یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

آرزوهای من...


آرزوهای من سرانجام همچون غنچه ای میشکفند...



+ اصلا بهش عقیده ندارم باشه واسه شمااااا


نظرات 16 + ارسال نظر
afsoon 1391/12/17 ساعت 07:38 ب.ظ

برای خودم مردی شده ام،بی صدا گریه می کنم،
این روزها در سکوت سرسخت دنیا....مواظبم باش...قلبم هنوز زنانه می تپد....!!

تنهایی 1391/12/17 ساعت 07:44 ب.ظ

برایت آرزو می کنم آرزوی کسی باشی که آرزویش را داری . . .

Mina 1391/12/17 ساعت 08:32 ب.ظ

دستان ِ من آهسته آهسته ،
بوی شعر و شب و شیدایی گرفت !
بوی تولد ِ ستاره
ماه ....

که باز امشب
به جان ِ این واژه های بی مادر ،
هی نام ِکوچک ِ تو را
بی القاب ِ پر تکلف
تکرار میکنند !


من احساس میکنم
بوی ِ قدم های مطمئن ِ کسی انگار
خواب ِ صدساله ی جاده های متروک ِ انتظار را
بر هم میزند

من
حول ِ تقدس ِ دوار ِ این عشق ِ لایتناهی ؛
جسم ِ پوسیده ی تبسم هایم را
از رخت ِ سپید ِ نوعروسی
به باکرگی ِ بال های نازک ِ پروانه های اسیر
میدوزم
و به ثانیه های ِ ساکت ِ پرواز ،
رنگ ِ آبی میزنم .......


صبور خواهم ماند و
حواس ِ عقربه ها را پرت خواهم کرد .... ؛


و این خوشبختی ِ هرگز نپوشیده را
بر تن ِ بخت ِ رویاهای جوان ِ ورق نخورده ام
خواهم کرد........

تا ببینیم ؛
خدا برای پرستوهای این ترانه
چه میخواهد !

[̲̅L̲̅][̲̅I̲̅][̲̅K̲̅][̲̅E̲̅]

ned.a 1391/12/17 ساعت 09:55 ب.ظ

بله...مطمئنم هیچ کدوم از آرزوهات همچون غنچه ای شکفته نمی شن وقتی خودت این اعتقاد رو نداری.... رضا فکر نمی کنی وجودت پر از انرژی منفی شده؟

بهنام 1391/12/17 ساعت 10:01 ب.ظ

آرزوهای من سرانجام همچون غنچه ای میشکفند ...


سلام.
امیدوارم یه روزی شما هم به این جمله عقیده پیدا کنین.

nazanin 1391/12/17 ساعت 10:29 ب.ظ http://www.nafas13721392.blogfa.com

من که اعتقادی به این حرفت ندارم
باشه واسه بقیه آدما

پری 1391/12/17 ساعت 11:10 ب.ظ http://web-site-man.ir/

شاید ...

:( 1391/12/18 ساعت 12:18 ق.ظ

در زندگی برای هر آدمی ! از یک روز... از یک‌ جا. . . از یک نفر. . . به بعد دیگر هیچ چیز مثل قبل نیست! نه روزها نه رنگ‌ها نه خیابان‌ها ! همـــــــه چیـــــــــــــــــز می شود دلـــــ ـــــ ــــــ ــــــــتنگی

فعلا 1391/12/18 ساعت 05:43 ق.ظ

آفرین
این یعنی امید
دیدی یه روز خوب اومد............

manam dge 1391/12/18 ساعت 05:18 ب.ظ

bashe va3 khodet chon motmaenam beshun eteghad dari...

الهه 1391/12/18 ساعت 08:37 ب.ظ

من عاشقتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتم میدونستی؟دلم میخواد ببینمت:-(

تنها 1391/12/19 ساعت 03:40 ب.ظ

ولی من به این جمله اعتقاد دارم و امیدور

sosan 1391/12/20 ساعت 05:55 ب.ظ http://tanhayitahamishe.blogfa.com

سلام...............$$$...............................................$$$
...........$$$...............................................$$$
....................................................................
....$$$..........$$$$.......$$.............$$$$.......$$
...$$$.........$$...$$.....$$............$$...$$.....$$
...$$$$$$$$$$$$$......$$............$$$$$......$$
.................$$........$..$$........$..$$........$..$$........$
...................$$$$$$....$$$$$$.....$$$$$$....$$$$$$
......................$$$.........$$$..........$$$..........$$$
.....................................
....................................$
.....................................$$
...............................$$.....$$$$$$$$$$$$
...............................$$.........................$
...............................$$......................$$
................................$$...................$$$
.....$$$$........$$$.......$$.......$$........$$$....................$
...$$...$$......$$$.........$$.....$$.........$$$....................$$
...$$$$$$$$$$$$$$$$$$$.....$$...........$$$$$$$$$$$$$$$
..........................................$$........$
.........................$$$.............$$$$$$
.........................$$$................$$$


آپــــــــــــــــــــــــــــــــم

ی تنها 1392/01/03 ساعت 12:40 ق.ظ

منم بهش عقیده ندارم.چون ی ارزو همیشه آرزوست

فاطمه 1392/01/17 ساعت 08:34 ق.ظ

سلام من تازه با وبلاگ شما آشنا شدم داشتم متن های شما رو میخوندم به این تاریخ که رسیدم متنش برام جالب بود چون با روزش همخونی داشت روز تولدم .
ممنون از متنهای زیباتون

romina 1392/03/04 ساعت 10:48 ق.ظ http://www.kaferomina.persianblog.ir//

اگه باور داشته باشی حتمی همین جوری میشه...
خودت داری به خودت انرژی منفی میدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد