یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

یادداشت های روزانه یک دیوانــه

متن های عاشقانه,اشعار عاشقانه,تک بیتی عاشقانه,دوبیتی عاشقانه,جملات زیبا,جملات قصار,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه

گاهی


گاهی سرنوشت انسانها قبل از مرگشان به پایان می رسد...



نظرات 10 + ارسال نظر
تنهایی 1391/12/14 ساعت 05:49 ب.ظ

سلام داداش بی معرفتم چطوری؟؟؟

سلام خوبی؟

تنهایی 1391/12/14 ساعت 10:06 ب.ظ

نه خوب نسیتم....
چرا هردفعه اومدم یا onنبودی یاجواب نمیدادی!!!!

تنهایی 1391/12/14 ساعت 10:15 ب.ظ

همین الآنم اومدم جواب ندادی......

بهنام 1391/12/14 ساعت 11:37 ب.ظ

آره، درسته. گاهی هم بعضی آدما ، بعد از مرگشون هم تموم نمیشن.
پست جالبی بود. ممنونم.

نادی 1391/12/15 ساعت 10:48 ق.ظ http://nani652.blogfa.com/

وقتی همه انگیزه های کوله بارت تمام بشه ودیگه جایگزینی نباشه
دوست عزیز چرا اینقد گرفته وناراحتی؟

احسان 1391/12/15 ساعت 11:01 ق.ظ http://www.ehsanfaryad.blogfa.com

تازه از عطر نفس های تو فهمیدم چرا

کارشان رو به کسادی می رود عطّارها

mohammad_h.s 1391/12/15 ساعت 04:08 ب.ظ

سرخی این شقایقا نشونی از خون منه _ نشونی از شکستنِ قفل های زندون منه
لباس من خونی شده لباس که نه این کفنه _ بهشت من ویرون شده بهشت من این وطنه
وطن دیگه خسته شده منتظرِ صدای ماست _ صدایی که بغض شده و مهمون تلخ گلوهاست
ایرونیا نگاه کنید ایرونمون بی یار شده_ شیطون ظلمت دوباره از دل شب بیدار شده
بیاین دوباره با هم قلبامونو یکی کنیم _ پاک بشیم ایرونی شیم ایرونی زندگی کنیم
برای صلح بجنگیم و عاشق و هم صدا باشیم _ حقمونو بگیریم و از دل شب جدا باشیم

تنهایی 1391/12/15 ساعت 06:01 ب.ظ

گاهی وقتا دلم واسه بچگیام تنگ میشه !
بزرگترین دغدغه زندگیم مشق فردام بود …
سلام چطوری؟دیشب چه بی خداحافظی گذاشتی رفتی؟!...

مهلا 1391/12/16 ساعت 12:30 ق.ظ

رضا جان یه سوال میپرسم اگه دوس داشتی جواب بده...
مهم ترین دلیل ناراحتیت چیه؟؟؟ چرا اینقد غمگین مینویسی؟؟؟
مگه چند سالته؟؟؟ که اینجوری رسیدی به آخر خط............

اتفاقا من مشکل چندانی ندارم یعنی اصن مشکلی ندارم. راستش روحیم این شکلیه,شما نگران نباش دوست عزیز من

فروغ 1391/12/16 ساعت 08:17 ب.ظ http://www.kafeayene,blogfa.com

گاهی آنقدر دلم از زندگی سیر میشود که میخواهم تا سقف آسمان

پرواز کنم ورویش دراز بکشم.آرام وآسوده مثل ماهی حوضمان

که چند روزیست روی آب است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد